ایجاد دبیرخانه شعار سال در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف فرهنگ‌سازی موضوع شعار سال مقام معظم رهبری و اجرای عملی شعار حمایت از کالای ایرانی دبیرخانه شعار سال در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف فرهنگ‌سازی موضوع شعار سال مقام معظم رهبری واجرای عملی شعار حمایت از کالای ایرانی دبیرخانه شعار سال در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کرد.

هادی زارع‌پور گفت: این دبیرخانه با تشکیل کمیته‌های اجرایی-فرهنگی-تبلیغی-پژوهشی و پشتیبانی و ارزیابی در استان و 13 شهرستان و منطقه در بخش هدایت خرید با محوریت کالای ایرانی در ساخت-تولید-تجهیز مدارس و بخش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش فعالیت می‌کند.

وی گفت: در بخش فرهنگسازی نیز جمعیت 152 هزار نفری دانش‌آموزی استان بهترین سفیران اطلاع رسانی وترویج موضوع بین خانواده‌ها هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: حضور کارشناسان در آئین صبحگاه مدارس و اختصاص فراخوان موضوع انشاء به ضرورت استفاده از کالای ایرانی وحمایت از تولیدکنندگان داخلی از مهمترین برنامه‌های ترویجی جهت تبیین و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری است.

وی گفت: هدایت جامعه به سوی خرید کالای ایرانی علاوه بر ایجاد اشتغال چرخه تولید را نیز رونق می‌بخشد.

زارع‌پور گفت: از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه در پایان سال ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/ش

دبیرخانه شعار سال مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.