بهره برداری از ۱۱۸ کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در چاروسا گفت: ۱۱۸ کلاس درس در استان تا مهر ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

به مناسبت ایام هفته معلم مراسم جشنی در سالن آموزش و پرورش چاروسا با حضور امام جمعه، مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از اعضای شورای اداری و معلمین و خانواده شهدا برگزار شد.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان در مراسم جشن هفته معلم در چاروسا به نوسازی مدارس استان و طرح های در دست اقدام اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ طرح از ابتدای دولت تاکنون در استان تحویل آموزش و پرورش استان شده و تا مهرماه ۱۴۰۳، ۱۱۸ کلاس درس آماده و تحویل آموزش و پرورش تحویل می شود.
 
حسینی نیک افزود: برنامه‌های مختلفی در زمینه آسفالت مدارس، تجهیز نماز خانه مدارس و همچنین تجهیز مدارس استان در سال جدید داریم.
 
وی در خصوص مدارس کانکسی در استان هم ادامه داد: بعد از سفر اول رئیس جمهور به استان بیش از ۹۰ مدرسه را مشخص و کار جمع آوری کانکس را آغاز کردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد کانکس ها جمع آوری شد و قرار است تا مهرماه ۱۴۰۳ مدارس کانکسی بالای ده دانش آموز نداشته باشیم.

وی به خواسته امام جمعه قلعه رئیسی جامه عمل پوشاند و از اهداء یک دستگاه سیستم صوتی مجهز به این بخش خبر داد و گفت: معلمان ادامه دهندگان راه افرادی همانند شهید مطهری هستند و آنان در حقیقت راهی نورانی و با بصیرت و همراه با عشق و تعهد و احساس مسئولیت را در زندگی خود انتخاب کردند.
 
الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید دانشخواه، درخش، فروتنی و یاد معلمانی که در سال‌های گذشته از بین ما از منطقه چاروسا رفتند گفت: از مدیرکل نوسازی مدارس استان در خواست می شود تلاش شود مشکل دبیرستان شهید دانشخواه قلعه رئیسی و مدارس روستایی این منطقه و همچنین دارالقرآن رفع شود.
 
امام جمعه قلعه رئیسی هم در این مراسم با تقدیر از تلاش همه معلمان به ویژه منطقه چاروسا گفت: برای معلمان هیچ چیزی به اندازه موفقیت دانش‌آموزان لذت بخش نیست.
 
حجت الاسلام حیدرخواه در خصوص مشکل دستگاه سیستم صوتی در چاروسا هم افزود: امیدوارم مدیرکل نوسازی در این خصوص چاره اندیشی و کمک کند.
 
وی به مشکل مدارس اشاره کرد و ادامه داد: دارقرآن شهر قلعه رئیسی سالها است نیمه کاره رها شد و تجهیز مدارس بخش خواسته به حق همه مردم و مسئولان برای آموزش مدارس در چاروسا است.
 
در این مراسم آقایان شاهرخ اتابک به عنوان دبیرنمونه، کوثر دوستکام جو معلم یار نمونه، علی باز خلیلی راهبر نمونه، سیدعلی موسوی نسب مدیرنمونه، شکری فقیهی معاون نمونه، محمد روستایی دبیر نمونه و پیمان ریاحی آموزگار نمونه انتخاب و از آن تجلیل شد.
 
همچنین از بازنشستگان و خانواده شهدا معلم و معلمان برتر رشته‌های مختلف هم تجلیل شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
فراخوان عمومی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرهنگ مدرسه سازی رادربین آحادجامعه گسترش دهیدبهترین باقیات صالحات است