بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با حضور در یکی از قنادی‌های شهر زاهدان، به پایش نظارت‌های بهداشتی بازرسان بهداشت محیط پرداخت.

به گزارش روابط عمومی _ دکتر حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت نشدن شرایط نگهداری استاندارد مواد غذایی از سوی متصدیان تهیه و توزیع مواد غذایی، می‌تواند سلامت شهروندان با خطر مواجه کند.
 وی ادامه داد: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی بدون اجرای نظارت‌های دقیق بهداشتی و اموزش شیوه نامه‌ها به صاحبان و کارکنان مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی امکان پذیر نمیباشد.
 دکتر غزنوی گفت: خوشبختانه امسال با روند رو به رشد استفاده از تجهیزات به روز و دقیق در سنجش بهداشت و سلامت مواد غذایی و محیط کار در رستورانها، قنادی‌ها و مراکز تهیه آش و حلیم ماه مبارک رمضان روبرو هستیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از مجموعه کارشناسان متعهد بهداشت محیط که در روز‌های نوروز و ماه مبارک در قالب طرح سلامت نوروزی در حراست از حوزه سلامت عمومی نقشی ارزنده ایفا مینمایند تقدیر و قدردانی میکنم.
  
دکتر غزنوی همچنین از مرکز جامع سلامت، پایگاه سلامت و تسهیلات زایمانی عمار یاسر در حاشیه شهر زاهدان و بیمارستان بوعلی در هفتمین روز از سال جدید بازدید کرد و ضمن خدا قوت و بازدید از این مرکز با پزشک و کارکنان این مرکز، نحوه ارائه خدمت به مراجعان و جمعیت تحت پوشش گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.