فعالیت ۶ تسهیلات زایمانی و ۶ مرکز خدمات جامع سلامت در زاهدان

در ایام تعطیلات نوروز، تیم بهداشتی در حال ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافرین نوروزی هستند.

  مهدی زنگنه، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از روند ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت «سیدالشهداء(ع)» و تسهیلات زایمانی «حضرت فاطمه(س) زاهدان گفت: فرا رسیدن سال جدید را به کارکنان متعهد و سختکوش مجموعه بهداشتی دانشگاه به ویژه همکاران عزیز در مراکز فعال تعطیلات نوروزی تبریک عرض مینمائیم، همکاران ما همچون سنوات گذشته امسال نیز در مراکز تعیین شده در روزهای ابتدای سال بی وقفه به خدمت رسانی به مراجعین گرامی مشغول میباشند.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود:مراکز خدمات جامع سلامت شهری سیدالشهدا(ع) و مراکز روستایی قطارخنجک، چاه زرد، سرجنگل و نصرت آباد، آزمایشگاه مرکزی، مرکز پیشگیری از سل، سالک و هاری و تسهیلات زایمانی حضرت فاطمه(س)، ولیعصر(عج) و المهدی (عج) در روزهای نوروز پذیرای همشهریان عزیز هستند.

 وی گفت: مرکز سید الشهدا(ع) زاهدان در ایام نوروز در دو شیفت صبح و عصر با حضور پزشک، دندانپزشک، آزمایشگاه، مراقب سلامت و واکسیناتور خدمات سلامت را به مردم عزیز زاهدان و مسافرین ارائه می کنند.

وی ادامه‌ داد: واحد دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت سید الشهدا(ع) در ایام تعطیلات نوروز، آمادگی کامل جهت ارائه خدمات دندانپزشکی را دارد.
دکتر زنگنه افزود: ۶ تسهیلات زایمانی در حوزه مرکز بهداشت زاهدان بصورت شبانه روزی فعال است که ۳ تسهیلات زایمانی در شهر زاهدان و ۳ تسهیلات در مناطق روستایی فعال است. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.