باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

جنون شامگاهی نتانیاهو/ چرا اسرائیل به کنسولگری ایران حمله کرد؟

در این گزارش نگاهی به علت حمله اسرائیل به سفارت ایران از نگاه کارشناسان خواهیم داشت.

عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۳ فروردین) رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تروریستی خود و انفعال جامعه جهانی با شش موشک جنگی سفارت ایران که جزئی از خاک کشورمان محسوب می‌شود را هدف قرار داد که سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهانشان و همچنین جمعی دیگر به مقام رفیع شهادت نائل شدند. این اقدام چندی پس از تخریب بیمارستان الشفای شهر غزه و شش ماه جنایت علیه زنان و کودکان فلسطینی صورت گرفت.

اسرائیل مستاصل این روزها که در جنگ غزه شکست خورده به حربه‌هایی چون رویای تجزیه ایران و اقدامات عجولانه متوسل می‌شود تا به نوعی از منجلابی که با تجاوز به غزه برای خود ساخته خلاص شود و این بار چون استراتژی جز بحران سازی ندارد سفارت ایران را مورد حمله قرار داد تا اخبار رسانه ها را چند روزی از غزه دور کند که قطعا این اقدام باپاسخ ایران در زمان مناسب روبرو خواهد شد.

البته این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی چنین جرم و جنایت‌هایی را مرتکب می‌شود و مراکز دیپلماسی را هدف قرار می‌دهد.

نتانیاهو تعادل روانی خود را از دست داده است
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تجاور اسرائیل به سفارت ایران با بیان این که نتانیاهو بدلیل شکست‌های پی در پی رژیم اسرائیل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه طلبانه صهیونیست‌ها، تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است گفت: حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون های بین المللی است و مسئولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی می‌دانیم.

جنون شامگاهی نتانیاهو/ چرا اسرائیل به کنسولگری ایران حمله کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین این حمله ددمنشانه را نقض فاحش مقررات بین المللی بویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین دانست و گفت شایسته و بایسته است این اقدام با قوی‌ترین عبارات از سوی جامعه جهانی و سازمان ملل متحد محکوم و اقدام لازم در قبال متجاوز انجام شود.

حمله به سفارت ایران خلاف قوانین بین المللی است
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درواکنش به تعرض رژیم صهیونیستی علیه سفارت ایران گفت : اقدام رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات و نادیده گرفتن تمامی حقوق بین المللی ، ضوابط حاکم جهانی و ناشی از درماندگی و از دست دادن تعادل روحی و روانی سردمداران رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: حمله به کنسولگری آن هم ساختمانی که پرچم ایران بر آن برافراشته بود بر خلاف تمامی قوانین بین المللی است و ما به شدت آن را محکوم می‌کنیم. همچنین شهادت جمعی از بهترین فرزندان این ملت را تبریک و تسلیت می‌گوییم و قطعا این اقدام با پاسخ درخور مواجه خواهد شد.

میر احمدی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که پاسخش با محاسبات دقیق و تانی و بدون قرارگیری در تله‌های دشمنان خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران تصمیمات هوشمندانه و مدبرانه خواهد داشت و پاسخ دردناکی به این جنایت خواهد داد.

وقتی کاخ سفید هم بی‌خردی نتانیاهو را گردن نمی‌گیرد
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه گفت: ما در حال مشورت با متحدان خود در منطقه هستیم و اطلاعات در مورد این حمله در دمشق را جمع آوری می‌کنیم و همیشه نگران اقدامات در منطقه که تشدید کننده تنش‌ها باشد، هستیم.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات صهیونیست‌ها در سوریه بیان کرد: صهیونیست‌ها در غزه مدام با ناکامی مواجه می‌شوند و تعادل روانی خود را برای مواجه با شکست در برابر مردم مظلوم فلسطین از دست داده اند و از همین رو دست به اقدامات دیوانه واری می‌زنند که از جمله آنها حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

وی ادامه داد: این دیوانگی صهیونیست‌ها بی پاسخ نخواهد ماند و آنچه بیش از همه آنها را به عدم تعادل در اقداماتشان رسانده عدم تحقق اهدافشان در برابر مردم مظلوم غزه است که به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست پیدا نکرده اند. صهیونیست ها بیش از همه مقاطع تاریخ ۸۰ ساله خود در حال شکست خوردن هستند .

عمویی خاطر نشان کرد: شهادت مستشاران ایرانی برای آنها دستاوردی نخواهد داشت و مقاومت خطی پایدار و درختی بالنده است که ثمرات آن در تزلزل وجودی رژیم صهیونیستی  و نفرتی است که در افکار عمومی نمایان است.

جنون شامگاهی نتانیاهو/ چرا اسرائیل به کنسولگری ایران حمله کرد

جلوی توحش اسرائیل را بگیرید!
کیومرث یزدان پناه کارشناس مسائل بین الملل معتقد است حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها که مکانی خاص و بین المللی است و در چارچوب قوانین بین المللی منع شده است و این حمله نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها خود را از هر قاعده‌‌ای در نظام بین الملل مستثنی می‌دانند و در استمرار توحش خود دست به چنین اقداماتی می‌زنند. این وظیفه سازمان ملل متحد است که در این زمینه‌ها اقداماتی عمومی انجام دهد و جلوی اینگونه توحش تمام عیار صهیونیست‌ها را بگیرد.

وی ادامه داد: اما این که چرا صهیونیست‌های کودک‌کش در این زمان به این شکل عمل می‌کنند دلیلش استیصال آن‌ها در جنگ با جبهه مقاومت است. آن‌ها تصور می‌کردند در این جنگ ظرف ۴۰ روز بساط محور مقاومت را بر می‌چینند و حزب الله را جمع و جور می‌کنند، اما اکنون ۶ ماه از آن جنگ نابرابر گذشته و نه تنها به اهداف خود نرسیده‌اند بلکه خود هم اظهار کرده اند که باید پرچم تسلیم را بالا ببرند.

وی افزود: به نظر می‌رسد به دلیل فشار نیرو‌های مقاومت در یمن و همچنین مقاومت در سایر جبهه‌ها آن‌ها عصبانی هستند و از سر استیصال به مناطقی حمله می‌کنند تا جمهوری اسلامی دست از حمایت از مقاومت بردارد و یا افکار عمومی را در کشور‌هایی مانند سوریه بشورانند تا دولت سوریه‌ هم دست از حمایت از مقاومت بردارد. نکته بعد که باعث می‌شود صهیونیست‌ها بخواهند جبهه جنگ را به مناطق دیگری ببرند پذیرش شکست در جبهه اول خود یعنی غزه است.

یزدان پناه تاکید کرد: جنایاتی که صهیونیست‌ها در این ۶ ماه اخیر انجام داده اند نشان دهنده آن است توانایی و رویارویی با نیرو‌های نظامی به صورت مستقیم را ندارند و با ترور‌های این چنینی سعی می‌کنند فرار رو به جلو داشته باشند و و همه این‌ها کمک می‌کند تا به این تحلیل برسیم که حیات سیاسی صهیونیست‌ها و جغرافیای آن‌ها رو به پایان است و راه ماندن به هر قیمتی در سرزمین‌های اشغالی برای آن‌ها وجود ندارد.

جنون شامگاهی نتانیاهو/ چرا اسرائیل به کنسولگری ایران حمله کرد

موضع حماس به تجاوزموشکی اسرائیل به سفارت ایران
ساعاتی پس از وقوع این اقدام تروریستی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای، حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و آن را نقض فاحش حقوق بین‌الملل و تجاوز به حاکمیت ایران و سوریه دانست.

حماس با بیان اینکه این حمله، تنش‌زایی خطرناک است، با ایران و سوریه در خصوص این تجاوز ابراز همبستگی کرد و گفت: از شورای امنیت می‌خواهیم که برای ایجاد بازدارندگی در برابر اسرائیل و سران جنایتکار آن، دست به اقدام بزند تا حملات آنان به نوار غزه و منطقه متوقف شود.

واکنش رسانه های جهان و مزدور به تعرض اسرائیل به سفارت ایران چه بود؟
در حالی که اغلب رسانه های جهان حداقل در لباس بی طرفی  تعارض رژیم صهیونیستی به گوشه ای از خاک ایران را اطلاع رسانی می‌کردند برخی رسانه های معلوم الحال مانند ایران اینترنشنال که از هیچ تلاشی برای تلطیف چهره کثیف رژیم صهیونیستی روی گردان نیستند و پول می‌گیرند تا برای نتانیاهو تبلیغ کنند این تعارض علنی به سفارت ایران را منتسب به اسرائیل اعلام کردند و با طرح مباحث کارشناسی با کارشناسان همفکر خود سعی داشتند تا برای اسرائیل مظلوم نمایی کنند.

به نظر می‌رسد  که به اسرائیل به دلیل قطعنامه اخیر سازمان ملل مبنی بر آتش بس دائم در غزه و عدم وتو آمریکا تحت فشار زیادی قرار دارد و با هر دستاویزی تلاش می‌کند تا جنگ را از غزه به بیرون بکشدو از فشار داخلی و بین المللی علیه خود بکاهد اما ظاهرا فراموش کرده که جمهوری اسلامی قطعا در زمان مناسب پاسخ درخوری به این موضوع خواهد داشت همانطور که دست درازی های پیش از این را نیز با سیلی محکمی جواب داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پایگاه خالی زیاد هست حیف شهیدان که جوابش پایگاه خالی است
United States of America
Sajjad
۱۹:۱۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه درباره قدرت نظامی ایران بزرگنمایی شده و اسرائیل هم به ضعف نظامی ایران پی برده و دامنه حملات هدفمند خودشو هر روز بیشتر میکنه و مسئولان ایران هم خوب می دانند توان ورود به جنگ مستقیم با اسرائیل را ندارند
Japan
سید
۱۹:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سلام، لعنت ونفرین خدا بر اسرائیل صهیونیست ودولت آمریکای شیطان وانگلیس خبیث،اینها ترسیدن و می ترسند از ایران و ایرانی و مسلمانان شیعه ناب علی ، نفس های آخر شون هست ،الهم وصل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Germany
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
ببین یه اتفاق یه جا بیوفته دلار و سکه ایران میره بالا یک ریس جمهور تو آمریکا انتخاب بشه یا نه تو دلار و سکه ایران تاثیر میزاره از دیشب ۵ هزار تومن قیمت دلار رفت بالا ، در صورتی که روسیه جنگ مستقیم داره میکنه و بالا ترین تحریم های جهان ولی ارزش پولشو حفظ کرده ، الان مشکل از شماست که ضعیفد یا حکومت نا کارآمد ؟ کدوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اسراییل نشان داد هر وقت بخواد میتونه ایرانو بزنه
ایران نشان داد شاید با امریکا بجنگه ولی از اسرائیل خیلی میترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
شما همه دنیا رو دیوونه کردید و مردم ایرلن رو همچنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
خدا را شکر که از نظر ایران اسرائیل (کلاً دشمنان ایران) هر کاری کند شکست خورده است و ما هر کاری کنیم پیروزیم . نوع بسیار ویژه ای از تعریفشکست و پیروزی .
Iran (Islamic Republic of)
عباس مرادي
۱۶:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
نتانیاهو نه تنها تعادل روانی اش را از دست نداده. بلکه خیلی هدفمند و مسلط داره اهدافش که حذف سرداران رشيداسلام است رو به راحتی پیش می‌بره .و به تحلیل هاي ساده لوحانه شما می‌خنده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
تا حالا که حق به حقدار رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل فقط زبان گلوله میشناست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اسراییل کودکش
اسرائیل کودک کش
اسرائیل کودک کوش
اسرائیل کنسولگری زن
اسرائیل سفارت زن

اسرائیل نابود است
اسرائیل شکست خورد
اسرائیل نابود شد و
تمامممممممم
Turkiye
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
حالا یکم اروم باش سکته نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
تو سکته می کنی نه اون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
وقتی میبینم فرزندان این مملکت در غربت توسط رژیم سفاک اسرائیل شهید می‌شوند قلبم به درد می آید تا کی باید نظاره گر کشته شدن و داغدار شدن خانواده های ایرانی باشیم؟ امیدوارم انتقامی فوری و بسیار درد ناک با کشته شدن حداقل ۳۰ اسرائیلی بزودی مخابره شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
حتما بعدش من خبر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
کردستان عراق منتظرباش انتقام سخت را حتما می گیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
چه ربطی به عراق داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اشنا اشنا چرا لقد میزنی نتانیاهو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
معمولا به سگ میگن آشنا آشنا چون پاچه میگیره. اسرائیل کارش از گاز و پاچه گرفتن و لگد گذشته با تریلی از رو مردم رد میشه. باید یه فکر بلند مدت کرد جواب آنی به درد نمیخوره
Germany
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اخه چرايي نداره, سران بالاي نظامي سپاه رفتند و بيخ گوش اسرائيل در سوريه اي كه دهاتي بيش نيست و جلسه گذاشتند بعد انتظار داريد نتانياهو برايتان افطاري اهدا كند؟ اسرائيل چماق سركوب غرب و امريكا عليه تروريست هاي ادعايي شان است و داراي انواع اقسام جاسوس عرب ,كرد تجزيه طلب ,مجاهدين و تجهيزات مدرن پيشرفته ماهواره اي پهيادي و استراق سمع ميباشد. ايران سال هاست با شعار پوچ و احمقانه نابودي و محو اسرائيل از نقشه اب به اسياب نتانياهو گسيل داشته و دارد و نتانياهو از ان با ذكاوت و باهوشي تمام استفاده حداكثري برده و ميبرد. وقتي عرب ها به هم وطن و همزبان هاي خود ملت فلسطين اهميتي نمي دهند ديگر چه انتظاري از ايران بايد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
دقیقا باید جانب احتیاط رو رعایت می کردند. درسته رانندگی قوانین داره اما باید مراقب راننده های سیم ترمز بریده هم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اسراییل رسمیتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
زود جواب بدین نه بعد از چند ماه مثل جواب پاکستان زود مختصر مفید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
آدم عاقل زود جواب نمیده برنامه میچینه تا حسابی نقره داغ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
ملت ایران از دولتمردان و نیروهای نظامی انتظار دارندبدون درگیری فرا منطقه ای پاسخی بسیار کوبنده و بازدارنده به سگ هار صهیونیست داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
موشک های جدیدمون هدف تمام سفارت های اسرائیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
خب چرا شما کنسواگری اسراییل تو منطقه رو نمی زنید فقط شعار و حرف بعد تو کنسولگری چرا افساران نظامی بودند و شهید شدند بسه این همه ادعا و حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
خود این جمله امیر عبداللهیان که نتانیاهو تعادل روانی خود را از دست داده بیشتر از صد تا موشک به اسرائیل صدمه زد. صهیونیست ها دیگر باید بروند بمیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
از قدیم گفتن حرف باد هواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
یه پادگان خالی بزنید نتانیاهو روش کم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
باشه.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۳۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
علت اصلی کاررژیم صحینوستی چندروز پیش ایران از رهبران گروهای مقاومت دعوت بعمل آوردبهحمین خاطراتی نیاورد
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۱:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
شکی نیست که دولت اسراییل خره اما چندنکته توجه کنید.اولا ساختمان بغلی رو زده نه سفارت رو واین ساختامن دقیقا مابین سفارت کانادا وایران قرارداشته پس کانادا هم بگه سفارت مارو زده؟ البته این ساختمان در اجاره ایران بوده ولی جزو سفارت نبوده.براهمینم هست که سفیر ایران سالمه اما مهمانهای سفارت که سربازان مملکت بودند والبته همگی سپاهی به شهادت رسیدند. اسراییل حتی قبل از زدن خانه های غزه به مردم اون منطقه smsمیزنه که تلفات جانی کمتر بشه وکمتر تحت فشار جهانی.اما شخصا میگم چرا مردم عادی؟ حزب الله وهنیه وایران اسراییل چرا مردم عادی؟ اگه راست میگید خونه همدیگرو بزنید خونه نتانیاهو خونه هنیه مردم که محل تولدشون رو وحتی دینشون رو انتخاب نکردند.بزنید خودتونو تا همه مردم از شرتون راحت بشن...امیدوارم مثل پاکستان ایران هم سریع ومحکم خونه بغلی نتانیاهو رو بزنه یا ساختمان بغلی وزارت امورخارجه ش رو
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
چون میدونه جوابی نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
چرا ایران نمیزنه ها فقط میتونید چهارتا تیکه اسفالت و درو دیوار بزنید یکم غیرت داشته باشید بزنید ببینید مردم چطور واسه نابودی این اسرائیل تا خود ریاست جمهوریش میرن
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۱:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
?????????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
حیف این نیروهای زبده و اماده ما نیست بخاطر اسد کشته بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
بخاطر اسد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اینهایی که اینجا فحاشی می کنند و با کاربران چاله میدونی برخورد می کنند و لفظ خفه شو و بی شرف و .‌‌‌‌....

فازشون واقعا چیه ؟!

انگار با نتان دارن صحبت می کنند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
زمان مناسب یعنی کی؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
ایران حتما باقایق های تندرو حمله میکنه ، ماابررررررقدرتیم ماامریکاروزیر پامیزاریم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
از سنگ واکنش هست از ایران نه هیچی فکرتون راحت زدن رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
یک دلیل واضح داره وقتی حماس ضعیف شده وقتی مردم در ایران بیحجاب شدن وقتی اونتخابات مشارکت میاد پایین دشمن هم به خودش اجازه حمله میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
چرت میگی
رای به دزدها و بی شرفها نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
میزان مشارکت که بالا بوده
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سوریه و چند کشور دیگر تبدیل به قربانگاه فرزندان ایران شده اند.قربانیانی که هرگز امیدی به انتقام خون آنان نیست! کدام امنیت را ما بدست اوردیم در حالیکه در عین بلائیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
دست درازی های قبلی را چطور جواب دادیم؟ کی و کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
شما گول این اسرائیلی‌ها را خوردید اینها با یک نقشه حساب شده نتانیاهو را برای اهداف خود به عنوان فرد مورد تنفر اعلام کردن و سیاست‌های خود را طبق نقشه به آن دیکته کرده و همینجوری دارند به اهداف خودشان دست پیدا می‌کنند و در آخر هم این حرامزاده را بازنشسته و ادامه ماجرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
چون اسراییل فهمیده فقط طبل تو خالی هستیم و چیزی در بساط نداریم پشت سر هم داره میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
جنون چی ایران غلطی نمی کنه قبلا شعار آمریکا غلطی نمی کند سر می دادیم...
Germany
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اگه جنگ تمام بشه کابینه نتانیاهو سقوط میکنه چون هیچ دستاوردی نداشت از طرف دیگه هم جنگ غزه نمیتونه ادامه بده برای همین میخواد جنگ جدیدی راه بندازه تا افکار عمومی مردم خودشو و دنیا از غزه منحرف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
مراکز دیپلماسی؟!
Italy
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اینا همون عواقب ملاقات با هنیه است که همه بهتون هشدار دادن..شما رسما از تروریسم حمایت کردید ..ای کاش حداقل انقدر علنی نمیکردید..حالا هیچ کس در دنیا حامی شما نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۱:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
تو حامی کودک کشان و یا خود اصل کودک کش بدان که دنیا دست صهیونیست را بیشتر از قبل خوانده، تروریست جهانی ضد انسانیت صهیونیست است حتی آمریکایی ها آنها را تف کرده اند ، آمریکا می خواهد دست صهیونیست ها را از سیاست و اقتصاد کشوراش کوتاه کند آنها را مثل یک سگ هار بجان جهانیان انداخته تا چهره وحشتناک اش بیش تر از پیش هویدا شود ودرست مثل اروپای جنگ جهانی دوم از شر پلیدشان بکل رهایی یابند . هنیه و دیگران مهم نیستند مهم ایراناسلامی و دلاوران آب دیده آن است که اجازه نخواهد داد مفسدان بر روی زمین پاک خدا جولان دهند . زیر خاکی های ایران را ببینند شلوارشان طلایی مثل سر ترامپ قمار باز خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
عجب جای مظلوم ظالم عوض شده خدا همه به راه راست هدایت چند دقیقه از تو صفحات مجازی بیابیرون بچه های که توسط این مظلومی که طرفشی دارن به خاک وخون کشیده میشن ببین انشالله خدا به دلت نور بتابونه تا حق وباطل رو تشخیص بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
بزدل ها جاشون تو پستو خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
ایران هرگز عجولانه تصمیم نگرفته و نخواهد گرفت. اما شک نکنید بی پاسخ نخواهد گذاشت. زمان و مکان مناسب را ما تعیین میکنیم
از همین حالا ترس به جونشون افتاده که چند روز و شب را انتظار خواهند کشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
رژیم سگیونیستی اگه میترسید که نمیزد. ما از پاسخ دادن می‌ترسیم . این همه بچه ها رو شهید کردند این همه دانشمند رو ترور کردند . کو پاسخ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
زمان و مکان مناسب؟ به انگلیسی می شود: Never and nowhere
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پس بگذاریم زیاد انتظار بکشند تا از ترس زجرکش شوند. فقط مشکل این است که انتظار دفعات قبل هم تمام شده و ممکن است با انتظار اخیر قاطی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
آره، دوبار...
Poland
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
هیچ غلطی نمی‌کنید چون مشروعیت داخلی و خارجی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
دقیقا مثل همون اننقام سخت که آسفالت های فرودگاه و خراش دادن اره
Iran (Islamic Republic of)
امیر دریادل
۰۹:۳۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل در منجلابی گیر کرده که هیچ راه گریزی در آن نیست. هدفشون کشاندن ایران به جنگ هست تا بتوانند یا حمایت های بیشتر آمریکا و متحدین خود باشند که هرگز به هدف واهی خود نخواهن رسید.البته شک نکنید ایران به این عمل کثیفشان پاسخ خواهد اما در زمان و مکان مناسب.سربازان گمنام امام زمان(عج) این زمان و مکان را مشخص خواهند کرد ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
خخخخخخخخخخخ شعارهای پوچ و توخالی دلت رو خوش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
این یک اقدام دو طرفه هست حدود 45 سال امنیت اسرائیل را به خطر انداختیم حالا کاسه صبرشان لبریز شده و احتمال جنگ بسیار بالا است مگر اینکه ایران با چندتا شعار پوچ و توخالی بیخیال بشود. ( احتمال زیاد همین میشه )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
قابل توجه وطن فروشهای مزدور
اسرائیل باید از بین برود
اسرائیل باید از بین برود
اسرائیل باید از بین برود
اسرائیل باید از بین برود
این را تو گوشتان فرو ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
جمش کن ابلح...نون مملکت رو میخوری و حرف یامفت میزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
این دیگه از کجا اومده که از یک جانی حمایت میکنه یا عقل نداره یا نون اونها رو میخوری که به یک متجاوزی که 70سال داره که زن و کودکان و مردم بیگناه یک کشور می کشه وشما چشمش نداری ببینی حمایت میکنه فرق این انقلاب حمایت از مردم بیگناه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
خوب چرا حداقل مقابله به مثل نمیکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
بنطرت جرات اینو داره ک مقابله ب مثل مستقیم انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
از ترس بمب اتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
بمب اتمی خخ چطوره همون محل ذخیره بمب های اونها رو از بین ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل با کارها به نابودیش نزدیکتر میشه با دست خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پس بگذارید بیشتر از این کارها بکند تا بیشتر به نابودی نزدیک شود.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
لعنت بر اسرائیل و آمریکا. حقشونه که بزنید پدر اسرائیل را در بیارید.نیست و نابودشون کنید . هم اسرائیل و هم اون هایی که به این رژیم جعلی کودک کش کمک می کنند. اسرائیل بی شرف منتظر انتقام سختی از شیر بچه های حیدر کرار باش. همون جوری که امیر المومنین در خیبر را از جا کند ما هم تل آویو را با خاک یکسان می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۹:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
برای اینکه زیرا
United Arab Emirates
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سفارتو نزدن، خونه بغلیشو زدن اونم خیلی تمیز و دقیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
یک طبقه آن در مالکیت سفارت و کاردار جمهوری اسلامی بوده و طبق منشور سازمان بی ملل جز خاک کشور حساب میشد و اون شهدایی هم که به شهادت رسانده در خاک جمهوری اسلامی همان سفارت حساب میشه کمی تعقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
شما دیوانه اش کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
تو هم یه دیوانه ای مثل همونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
اقای ظریف این بار هم اشتباه کردی ، دیدی موضع ایران هرگونه که باشد باز هم بمب بر سر ایرانی ها ریخته خواهد شد پس بهتره تا جبهه جنگ به ما نزدیک نشده ، اقدام کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
ظریف این حرفهارو بخاطر از دست دادن مقامش میزنه میخواد بگه من عقل کل هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
آقای ظریف بهتر دیگه در این مورد صحبت نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پایگاه های هوایی آنها و هواپیما هایشان در آنجا را موشک باران کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
نه ایران توان جنگ با آمریکا و اسرائیل و انگلستان و ندارد این و خوب خودش میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
8 سال جنگ هیچی نداشتیم اینبار حداقل خوشی ما این هست اگر ضربه ای بزنند زخمی خواهیم زد ما ایرانی هستیم که 4000 سال بودیم خواهیم بود وبی ریشه ها نخواهند ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
چند نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قدس در کنسولگری ایران حضور داشتند
روحشان شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
انتقام شهدا رو میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
بعید میدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
چون شما اونجا رو تبدیل به مقر جنگی کرده بودید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
خفه شو الگوی حماقت و بلاهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
بی شرف شش ماه دارن یه تیکه زمین مقدس رو از زمین وهوا شخم میزنن کوری ...خدا کور وکرتون کرده صهیونیستهای نجس به زودی میفهمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
یک ذره عقلتون بکار بنداز اونجا سوریه منطقه جنگی سفارت هرکشوری منطقه ممنوعه
آخرین اخبار