بیش از ۴۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در ایام نوروز از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مسیرهای ارتباطی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح مسیرهای ارتباطی در مرکز استان و شهرستان‌های شمال و جنوب بویژه در مسیر سراوان، اسپکه، سرباز، ایرانشهر، نیمروز، زابل و زاهدان، طی ۲۵ عملیات موفق به شناسایی و کشف چند محموله سوخت شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از ۷۸ دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در مسیرهای ارتباطی استان ۴۹۳ هزار و ۷۳۰ لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی را داشته است.

وی با اشاره به شناسایی ۹۰ متخلف و معرفی آنها به مرجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.

 
 

برچسب ها: فراجا ، سوخت قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار