مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون:

فلسطین، دانشگاه مقاومت است

مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون، فلسطین را یک دانشگاه مقاومت دانست و گفت: صدای مظلومیت مردم فلسطین با وجود همه سانسور‌های رسانه‌ای به همه نقاط عالم رسیده است.

محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون با اهمیت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امروز مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین چندین سال و بویژه بعد از عملیات طوفان الاقصی مورد هجوم و تجاوز بی سابقه دژخیم‌ترین شیاطین تاریخ بشریت قرار گرفته اند و جنایاتی همچون بمباران خانه‌های مردم، تجاوز به بیمارستان‌ها و حمله به کودکان بی پناه به دفعات تکرار شده است.

او، فلسطین را در حقیقت یک دانشگاه مقاومت دانست و افزود: صدای مظلومیت مردم شجاع و مجاهد مردم فلسطین با وجود همه سانسور‌های خبری و رسانه‌ای به همه نقاط عالم رسیده است و خروشی گسترده در میان انسان‌های آزاده جهان، حتی در ممالک غربی ایجاد کرده است.

مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون تصریح کرد: طوفان الاقصی نشان داد که این قدرت‌های مدعی تمدن و اقتدار چقدر پوشالی و عنکبوتی هستند و در مقابل یک گروه فلسطینی به استیصال افتاده اند.

شفیعی اضافه کرد: هر چند وقت یکبار از جمله واقعه اخیر شاهد شرارت اسرائیل و آمریکا بر علیه نیرو‌های ایران در سوریه هستیم که دیوانه وار و از روی استیصال حملات جنون آمیزی را انجام می‌دهند و در این رابطه کشور عزیزمان در انتقام گیری عجله نکرده و عاقلانه عمل می‌کند و بدون تردید پیروزی از آن ایران و محور مقاومت خواهد شد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون بیان کرد: تشدید جنایات و تجاوز‌های رژیم صهیونیستی در مقطع کنونی، به دلیل بحران های داخلی و خارجی این رژیم غاصب است.

او یادآور شد: تدوام بیش از ۷۰ سال ظلم، خشونت، ترور و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین در برابر سکوت شرم‌آور دولت های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی از اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست، بنابراین تنها راه حل مسئله فلسطین، مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم است.

شفیعی گفت: اگر چه در ایران اسلامی مباحث سیاسی، گروهی و کشمکش‌های حزبی و مشکلات اقتصادی همانند کشور‌های دیگر وجود دارد که این هم طبیعی است، اما در صحنه بین الملل و با انسجام محور مقاومت، این قدرت ملی جمهوری اسلامی است که حرف اول را در منطقه می‌زند.

برچسب ها: فلسطین ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار