آماده‌باش کامل ستاد خدمات سفر در تعطیلات عید فطر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی اعضای ستاد کاهش تصادفات و ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در تعطیلات عید فطر در آماده‌باش کامل باشند.

غلامعلی حیدری در نشست مشترک ستاد کاهش تصادفات چهارمحال و بختیاری و ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان با تاکید بر آمادگی ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر گفت: این استان آماده پذیرایی از موج دوم مسافرت‌ها همزمان با عید فطر است.

وی تاکید کرد: امسال اقدامات ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان مطلوب بوده و وفاق، همدلی، توجه و احساسات مسئولیت باعث افزایش رضایت‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خدمات‌رسانی نوروزی را موفقیت‌آمیز دانست و افزود: تمامی اعضای ستاد کاهش تصادفات چهارمحال و بختیاری و ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان برای موج سوم سفر‌ها در تعطیلات عید فطر در آماده‌باش کامل باشند.

حیدری اضافه کرد: اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری ارسال پیامک برای مسافران و گردشگران ورودی به استان را در دستور کار داشته باشند.


بیشتر بخوانید


وی آمادگی کامل امام‌زاده‌ها و مراکز اسکان مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و ادامه داد: ورودی‌های شهر‌های استان سامان‌دهی شود و برای میزبانی از مسافران و گردشگران آماده باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان ستاد کاهش تصادفات و ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر را تشکیل دهند و نسبت به بومی‌سازی مصوبات ستاد‌های استان اقدام کنند و تدابیر لازم در این زمینه را بیندیشند.

حیدری، فعال بودن بازارچه‌ها و غرفه‌های عرضه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: قلعه‌ها، موزه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و تاسیسات گردشگری استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به این استان آمادگی داشته باشند.

وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان از جاده‌ها بازدید به ایمن‌سازی محور‌های ارتباطی توجه و نسبت به خط‌کشی و نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها نظارت کنند.

حیدری، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: در تعطیلات پیش‌رو بیمارستان‌ها با گروه پزشکی و کادر سلامت کامل به‌همراه داروخانه‌ها و شیفت‌های بیمه‌ای در آماده‌باش کامل باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این مدت پلیس باید پوشش جاده‌های حادثه‌خیز را در دستور کار قرار دهد و خودرو‌های دارای چراغ‌گردان در جاده‌ها مستقر شود.

وی ادام داد: برای کاهش تصادفات جاده‌ای به‌ویژه در ۳۰ کیلومتری شهر‌های چهارمحال و بختیاری تمرکز و بر تفرج‌گاه‌های استان نظارت شود و همچنین برخورد قانونی با متخلفان رانندگی در دستور کار قرار گیرد.

حیدری، کنترل ویژه بر روی خودرو‌های شوتی و مسیر‌های این خودرو‌ها به‌همراه توقیف ساعتی خودرو‌های دارای رانندگان پرخطر را ضروری دانست و گفت: محدودیت‌های ترافیکی مربوط به عید فطر در چهارمحال و بختیاری از هم‌اکنون از سوی پلیس استان اطلاع‌رسانی شود.

وی تاکید کرد: مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری با هدف پیشگیری و کاهش تصادفات، ابلاغ اعتبار از اداره‌کل امور مالیاتی استان برای نصب دوربین‌های چندمنظوره در معابر شهری را دریافت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار