مهبودی:

ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مقتدر در جهان است

امام جمعه موقت شهرستان کازرون گفت: مسئولان باید بهترین ابزار‌ها و امکانات در اختیار مدافعان امنیت قرار دهند و ارتش ما به عنوان یک ارتش مقتدر در جهان مطرح است. 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسن مهبودی گفت: کرامت انسان به تقوا و برتری انسان‌ها نزد خداوند به خدا ترسی و تقوا بستگی دارد.

او ادامه داد: ماه رمضان امسال از لحاظ معنوی از چند جهات معنوی نسبت به ماه‌های دیگر ممتاز بود از جمله محافل قرآنی کمک‌های مومنانه، افطاری، حضور عزیزان خیر در آزادسازی زندانیان غیر عمد، حرکت سیاسی در روز قدس و اعلام حمایت از مردم فلسطین در برابر ظالم در روز قدس. 

امام جمعه موقت شهرستان کازرون ادامه داد: با تعصی از مقام معظم رهبری از حضور مردم در همه صحنه‌ها اخیر نظام تشکر می‌کنم و این تشکر باید در خدمات مسئولان به مردم شکل بگیرد. 

او به سالگرد حادثه تخریب قبرستان بقیع در هفته آینده گفت و افزود: وهابیت تفاله‌های بشریت است که در تاریخ این زاییده انگلیس پلید خیانت‌های فراوان به اسلام نشان داده است و دشمنان بدانند نور خورشید را با فوت کردن نمی‌توانند خاموش کنند. 

مهبودی به اهمیت زیارت قبور ائمه گفت و تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های بندگان مخلص خداوند مکرر به زیارت قبور ائمه رفتن است و ثواب فراوان در این خصوص در روایات آماده است.

او به ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اشاره داشت و افزود: یکی از چیزی‌هایی که خوب است که مسئولان به مردم یادآوری کنند مسئله امنیت است که نیرو‌های مسلح جانفشانی‌های زیاد در راه امنیت ایفا می‌کنند و مسئولان باید بهترین ابزار‌ها و امکانات در اختیار مدافعان امنیت قرار دهند و ارتش ما به عنوان یک ارتش مقتدر در جهان مطرح است. 

خطیب نماز جمعه امروز کازرون به طرح حجاب از هفته آینده توسط فراجا گفت و خاطر نشان کرد: در برابر ناهنجاری‌ها همه وظیفه داریم و 
ارزش‌های فرهنگی همه چیز یک مملکت است و بسیاری از بی فرهنگی‌ها از ناحیه خانواده مرفع شکل می‌گیرد و حجاب یک خط مقدم محسوب می‌شود. 

او گفت: هدف دشمن برگرداندن وضعیت حجاب به زمان طاغوت است، اگر در مقابل مسئله حجاب کوتاه بیاییم در مقابل دشمنان کوتاه آمده ایم و اعلام کردن برای ساقط کردن جمهوری اسلامی است و حجاب یک مسئله شرعی برای بانوان است.

مهبودی در خصوص بیانیه نیروی انتظامی در خصوص حجاب، اذعان داشت: آحاد مردم باید در خصوص مسئله حجاب در صحنه حاضر باشند و با کمک به نیروی انتظامی در خصوص فریضه الهی امر به معروف و نهی از در صحنه حضور داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.