فرزندان موشکی ایران‌زمین قلب مستضعفان عالم را شاد کردند

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شب گذشته فرزندان موشکی ایران‌زمین، قلب مستضعفان عالم را خوشحال و مستکبران را نگران و مضطرب کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید کاظمی با بیان اینکه امروز ۲۶ فروردین‌ماه در تجمع دانشگاهیان در حمایت از عملیات «وعده صادق»، گفت: آیه ۵ سوره قصص «وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ و ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منت گذارده و آنها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث (ملک و جاه فرعونیان) گردانیم.» به ما وعده داده اگر ایستادگی کنیم در مقابل جهانخواران پیروز خواهیم بود و آنها در نهایت به خواری و نابودی خواهند رسید. امام خمینی (ره) فرمود هزینه سازش به مراتب سنگین‌تر از مبارزه و مقاومت با مستکبران است.

او گفت: مبارزه با استکباران هزینه دارد، اما اگر امروز خوشحال هستیم می‌دانیم این خوشحالی و ایستادگی هزینه کمتری نسبت به سازش دارد. شب گذشته فرزندان موشکی ایران‌زمین، قلب مستضعفان عالم را خوشحال و مستکبران را نگران و مضطرب کردند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امروز ما دانشگاهیان همدان آمده‌ایم تا از این عملیات دفاع کنیم، یاد همه شهدایی که برای نابودی اسرائیل جنگیدند را گرامی می‌داریم، شهدایی که در استراحت‌های خود در اندیشه نابودی اسرائیل بودند از جمله حاج قاسم، سردار همدانی و شهدای مدافع حرم و همه کسانی که امنیت، آزادی، هویت و استقلال خود را مدیون آنها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.