۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های زابل و زاهدان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستانگفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های زابل و زاهدان پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس در یکی از خیابان‌های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند، اما راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل متواری که در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ماموران پلیس در یکی از روستا‌های زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری ۵۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: در این ۲ عملیات پلیس در مجموع ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک سوداگر مرگ دستگیر، ۲ دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچی متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار