قزل‌سفلی:

عملیات وعده صادق غرور ملی و انسجام اجتماعی را تقویت کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عملیات وعده صادق نظام جمهوری اسلامی را موجب افزایش غرور ملی و تقویت وحدت و انسجام اجتماعی در ایران اسلامی دانست.

اسماعیل قزل سفلی با اشاره به عملیات «وعده صادق» در تنبیه رژیم صهیونیستی گفت: روز موعود برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب توسط فرزندان امام روح‌الله با محوریت ستاد کل نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با پشتیبانی ارتش و نیروی انتظامی در حوزه امنیت داخلی کشور فرار رسید و بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه، بخشی از تنبیه متجاوز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

او با بیان اینکه این اقدام و این حمله یکپارچه چند ویژگی داشت، به تشریح این ویژگی‌ها پرداخت و افزود: نخست اینکه در این عملیات، دشمن غافلگیر نشد، زیرا در زمان و مکان مشخص کاملاً آماده این حمله بود ولی در شکل و تاکتیک انجام این حمله غافلگیر شد؛ چرا که علاوه بر سپر گنبد آهنین، از سامانه‌های پدافندی آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و ۱۰ کشور دیگر بهره گرفت، اما پهپاد‌ها و موشک‌های جمهوری اسلامی از این سپر چند لایه دفاعی عبور کرد که خود در حوزه نظامی یک دستاورد بسیار بزرگ برای ایران است.

قزل سفلی بیان کرد: ویژگی دوم این بود که در محور مقاومت یک عملیات یکپارچه‌ای هم صورت گرفت یعنی رزمندگان جبهه مقاومت از طریق پرتاب موشک‌ها، راکت‌ها و حتی پهپاد‌ها به این موفقیت جمهوری اسلامی کمک کردند که این مسئله، قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ویژگی دیگر را پشتیبانی مردم دانست و افزود: مردم ایران از همان دقایق اولیه حمله، در شبکه‌های اجتماعی این عملیات را همراهی کردند و در شیراز برخی از مردم شیراز شبانه به خیابان‌ها آمدند و شادی خود را نشان دادند و در روز یکشنبه هم در جای جای ایران اسلامی مراسم جشن و تجمع‌های مردمی در قالب تجمعات مختلف شکل گرفت؛ زیرا یک افتخار غرورآفرین برای جمهوری اسلامی به واسطه این عملیات به وجود آمد که هم غرور ملی را بالا برد و هم موجب تقویت حس وحدت و انسجام اجتماعی شد.

قزل سفلی بیان کرد: جهموری اسلامی در مجامع بین‌المللی به لحاظ حقوقی هم روی این عملیات کار کرده و توانسته بود در حوزه‌های سیاست خارجی، هماهنگی‌هایی در سطح بین‌المللی انجام دهد که این هم قطعاً آن تلاش برای اجماع علیه جمهوری اسلامی را کاهش می‌دهد و دشمنان را هم در این طرح ناکام می‌گذارد.

او اظهار کرد: نکته آخر این علمیات، وعده صادق بود که بحمد الهی در بامداد روز یکشنبه، ۲۶ فروردین انجام شد و به نظر می‌رسد که صهیونیست‌ها یک بار برای همیشه سر جای خود نشستند و به دنیا نشان داده شد که ایران اسلامی توانمندی بازدارندگی پیدا کرده و هر کسی در هر سطحی به منافع و خاک جمهوری اسلامی تجاوز کند، تنبیه متجاوز در اسرع وقت و به صورت همه جانبه علیه او انجام خواهد شد.

معاون استاندار فارس ادامه داد: البته این علمیات برای کشور‌های مسلمان منطقه و کشور‌های آزادی‌خواه، پیام ثبات منطقه‌ای را ارائه کرد، از این جهت که آنها هم بدانند که می‌توان در برابر یک ارتش تا بن دندان مسلح با اعتقاد و ایمان و علم جوانان عزیز ایران اسلامی ایستاد که این هم یکی از ویژگی‌های برجسته عملیات وعده صادق بود.

او بیان کرد: توانمندی که در عملیات وعده صادق به کار گرفته شد، به دست جوانان ایران اسلامی و با قدرت علمی ایران انجام شد که این یکی از مهم‌ترین پیام‌هایی است که می‌تواند برای دنیا داشته باشد.

قزل سفلی در پایان تأکید کرد: عملیات وعده صادق، شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی که از جنگ غزه و با طوفان‌الاقصی شروع شده بود را شتاب بخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.