استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از بازگرداندن ۸۶۰ میلیون ریال وجه مسروقه به حساب مالباختگان توسط پلیس فتای این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدعلی لکزایی گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان و اعلام این موضوع که ۸۶۰ میلیون ریال از حساب او برداشت شده است، بلافاصله ماموران پلیس فتای این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کلاهبردار لینک جعلی ثبت نام سهام عدالت را برای شاکی فرستاده و این فرد نیز بلافاصله وارد لینک جعلی شده و ازحساب او برداشت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر ادامه داد: ماموران از همان دقایق اولیه اقدامات فنی خود را آغاز کردند و موفق شدند وجه مسروقه را مسدود و به حساب شاکی بازگردانند.

سرهنگ محمدعلی لکزایی با اشاره به اینکه متهم این پرونده نیز شناسایی و با توجه به اینکه در یکی از استان‌های کشور ساکن می‌باشد هماهنگی‌های لازم برای دستگیری او انجام شده است تاکید کرد: پلیس فتا بار‌ها اعلام کرده شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند وارد لینک‌های جعلی یا پیامک‌های ناشناس نشوند و هرگونه اخبار در این خصوص را با پلیس فتا در میان بگذارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار