فرماندار مهاباد:

۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در سطح روستا‌های این شهرستان آماده تحویل به متقاضیان مسکن برای ساخت‌و‌ساز و خانه‌دار شدن مردم است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای تامین مسکن گفت: ۱۹۱ هکتار زمین در سطح ۶ روستای کهریزه شیخان، حمزه‌آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین در قالب هزار و ۱۷۹ قطعه زمین الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است، افزود: هر قطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار شده و دولت نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای احداث آن پرداخت خواهد کرد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین در شهر‌های تازه تاسیس گوک‌تپه و خلیفان هم در راستای کمک به بخش مسکن به ترتیب ۲ هزار و ۷۷ و ۱۳۳ قطعه برای واگذاری پیش‌بینی شده است.

عباسی در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی‌های مسکن، در ادامه گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به بررسی تمامی تعاونی‌های مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت‌و‌ساز‌ها اقدام کند.

وی یادآور شد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاه‌ها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.

در ادامه جلسه مشکلات برخی از تعاونی‌های مسکن با حضور مدیران عامل، اعضا و روسای اداره‌کار، تعاون و رفاه‌اجتماعی و اداره راه‌و‌شهرسازی بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.