تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد از تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه این استان خبر داد.

 حمیدرضا محمدحسینی از ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد‌های درخشان سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از روز شنبه یکم اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ثبت‌نام کنند.
 
وی اظهارکرد: داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام کنند.
 
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۳ هزار دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: ۴۱۸ نفر از این تعداد در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.