تشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: دهه کرامت از امروز به مدت ۱۱ روز شروع خواهد شد و طی این مدت فضای استان امام رضایی خواهد شد.

مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: دهه کرامت از امروز به مدت ۱۱ روز شروع خواهد شد که مجموعه فعالیت‌هایی در این دهه انجام می‌شود و فضای استان امام رضایی خواهد شد.
 
ستار هدایت خواه قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز با تبریک روز دختر و هفته هلال احمر گفت: دهه کرامت از امروز به مدت ۱۱ روز شروع شده است که مجموعه فعالیت‌هایی در این دهه انجام می‌شود.
 
مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز داشت: کرامت به معنای لطف و کرم اهل بیت نسبت به شیعیان است شعار ما نیز در این دهه «امام رضا ما با شما سربلند هستیم، تا با امام هستیم سربلند هستیم» است، اینکه بسیاری از مردم دنیا مردم ایران را به عنوان الگوی خود می‌بینند و این را در اعتراضات و اغتشاشات می‌بینیم در سایه اطاعات از امامان و ائمه بوده است. 
 
وی گفت: در این دهه خدام امام رضا با پرچم متبرک به استان‌ها و نقاط مختلف می‌روند که زمینه زیارت از دور برای مردم فراهم و سیره و سبک رضوی تبیین شود.
 
هدایت خواه تصریح کرد: در این دهه ۴۰ برنامه توسط کانون‌های خدمت رضوی پیش بینی شده است هر فردی نیز که بخواهد می‌تواند در این کانون ثبت نام و عضو شودو به هر شکلی که بتواند خدمت کند می‌تواند عضو این کانون‌ها شود.
 
وی ادامه داد:یکشنبه شب خدام امام رضا وارد استان می‌شوند و به تمام شهرستان‌های استان خواهند رفت، حتی به بخش‌های دیشموک و قلعه ریسی و پاتاوه و در بیمارستا‌ها حاضر می شوند و سیره نبوی را عملی، تبیین و تشریح می‌کنند. 
 
مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد به برپایی جشن میلاد امام هشتم در مرکز استان اشاره داشت و افزود: با حضور خادمان امام رضا جشن بزرگی نیز در یاسوج خواهیم داشت و در دهه کرامت برنامه‌هایی پیش بینی شده که از امروز برنامه‌ها شروع می‌شود، این جشن ها، جشن ویژه‌ای برای دختران، کتابخوانی، شب شعر، تجمع نوجوانان رضوی خواهد بود.
 
هدایت خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها از شنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت، چهارشنبه امام رضایی در خدمت مدارس مناطق محروم خواهیم بود و جشن خواهیم داشت.
 
وی به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره داشت و گفت: برگزاری میز خدمت توسط مشاوران، نذر شفا، اهدای خون و برنامه‌های ورزشی، نذر برای آزادسازی مادران زندانی دارای جرایم غیرعمد مالی و تجلیل از مادران دارای چند فرزند از جمله برنامه‌های های هفته کرامت است و امیدواریم در دهه کرامت روحیه کرامت و بزرگواری را تبیین کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.