استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نقش روابط عمومی‌ها در جهت دهی افکار عمومی تعیین کننده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی اساسی در ایجاد اعتماد، همدلی و همسویی افکار عمومی با اهداف و برنامه‌ها ایفا می‌کند.

سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت و در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده شده است: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و انعکاس‌دهندگان صادق رویداد‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد، که با تعهد و دلسوزی، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبان را بر عهده دارند، تبریک و شادباش می‌گویم.

همچنین تاکید شده است: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی اساسی در ایجاد اعتماد، همدلی و همسویی افکار عمومی با اهداف و برنامه‌ها ایفا می‌کند. بدون شک، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند فعالان این عرصه در ارتقای سطح آگاهی و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف، نقشی تعیین‌کننده دارد.

در ادامه آورده شده است: امروزه با گسترش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و ظهور شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی‌ها با چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی روبرو هستند. ضرورت به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها و بهره‌گیری از ابزار‌های نوین ارتباطی، از جمله مهم‌ترین نیاز‌های این عرصه برای پاسخگویی به نیاز‌های مخاطبان در عصر حاضر است.

در پایان این پیام آمده است: امیدوارم با تلاش و همت مضاعف فعالان روابط عمومی، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه این حرفه در استان کهگیلویه وبویراحمد و انعکاس مطلوب دستاورد‌ها و ظرفیت‌های این استان در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.