واکنش‌‎‌‌های بین‌المللی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور

وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور کشورمان واکنش‌های بین‌المللی را در پی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع حادثه برای بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان واکنش‌های بین‌المللی را در پی داشت.

عزت الرشق از رهبران ارشد حماس در پیامی، گفت: قلب ما با ملت ایران است. از خداوند بزرگ و متعال لطف و عنایت به رئیس‎جمهور و وزیر خارجه ایران و همه همراهانشان را مسئلت داریم.

جنبش حماس فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: با نگرانی پیگیر اخباری است که درباره فرود اضطراری بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه وی شنیده می‌شود. 

حماس ضمن ابراز همبستگی کامل با ملت و دولت ایران، از خداوند تبارک و تعالی خواست که آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه وی در سلامت کامل باشند و تمامی بلایا را از ملت ایران دور کند. 

جهاد اسلامی: ملت فلسطین با نگرانی اخبار حادثۀ رئیسی را دنبال می‌کنند

ابوشاهین، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: ملت فلسطین با نگرانی و امیدواری اخبار حادثۀ بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنند.

آمریکا: از نزدیک گزارش‌ها را دنبال می‌کنیم

یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، گفت: ما از نزدیک گزارش‌های مربوط به احتمال سقوط بالگردی که رئیس ‎جمهور و وزیر خارجه ایران در آن بوده‌اند را دنبال می‌کنیم.

به گفته وی، فعلا واکنش دیگری نداریم.

جمهوری آذربایجان آماده ارائه انواع حمایت‌ها است

الهام علی‌اف، رئیس‌‎جمهور جمهوری آذربایجان نیز اظهار کرد: امروز پس از دیدار دوستانه با آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، خبر فرود اضطراری بالگرد حامل هیئت عالی ایرانی موجب نگرانی شدید شد. 

وی افزود: دعای ما از خداوند متعال، سلامتی رئیس ‎جمهور ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی است. 

علی‌اف اظهار کرد: جمهوری آذربایجان به عنوان کشوری همسایه، دوست و برادر آماده ارائه انواع حمایت‌ها است.

اتحادیه اروپا: وضعیت سانحه بالگرد رئیس‌جمهور ایران را رصد می‌کنیم

شارل میشل، رئیس شورای اروپا در واکنش به گزارش‌ها درباره سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور، گفت که اتحادیه اروپا از نزدیک این وضعیت را رصد می‌کند.

اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد: به درخواست ایران، سرویس نقشه  ماهواره‌ای را برای کمک به گروه‌های امدادرسانی در جستجوی محل حادثه بالگرد رئیسی فعال می‌کند.

دستور السودانی برای کمک به یافتن بالگرد رئیس‌جمهور

نخست وزیر عراق، دستور کمک به ایران برای یافتن بالگرد رئیس‌جمهور را صادر کرد.

هلال احمر عراق اعلام کرد که ۴ تیم با تجهیزات برای کمک به عملیات جست‌وجوی بالگرد رئیس جمهور ایران تجهیز کرده است. 

واکنش الحکیم به سانحه بالگرد رئیس جمهوری ایران

 رهبر جریان حکمت عراق در خصوص حادثه پیش آمده برای بالگرد رئیس جمهوری ایران به شدت ابراز نگرانی و برای سرنشینان آن آرزوی سلامت کرد.

مسرور بارزانی: امیدوارم رئیسی و همراهان سالم باشند

نخست وزیر کردستان عراق برای سلامتی رئیس‌جمهور و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دعا کرد.

ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران 

عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق در صفحه ایکس خود با اشاره به حادثه رخ داده برای بالگرد سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، از گفتگوی تلفنی خود با سید محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در بغداد به منظور اطلاع از آخرین وضعیت این حادثه خبر داد و از پشتیبانی عراق و آمادگی کشورش به منظور ارائه کلیه کمک‌های ممکن در عملیات جستجو سخن گفت.

نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد 

 «محمد شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان با ابراز نگرانی از حادثه بالگرد رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، گفت که دعا و آرزو‌های ما برای آیت‌الله رئیسی و همه ملت ایران است.

آصف علی زرداری، رئیس جمهور پاکستان نیز در پیامی نوشت: از اخبار پیرامون حادثه هلیکوپتر حامل رئیس جمهور ایران و وزیر امور خارجه این کشور نگران هستیم.

 ارمنستان حادثه بالگرد برای رئیس جمهور ایران را شوکه کننده خواند

وزارت خارجه ارمنستان اعلام کرد که این کشور از اخبار منتشره از ایران شوکه شده است. فکر و دعا‌های ما با رئیس جمهور رئیسی، وزیر خارجه امیرعبداللهیان و دیگرانی است که حضور آنها در بالگرد گزارش شده است.

ایروان تاکید کرد: درحالیکه عملیات نجات ادامه دارد، ارمنستان به عنوان یک همسایه دوست و نزدیک ایران آماده ارائه تمام حمایت‌های لازم است.

وزارت‌خارجه طالبان: با بیم و امید سرنوشت هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور اسلامی ایران را دنبال می‌کنیم

وزارت‌خارجه طالبان در واکنش به حادثه روی‌داده برای هلی‌کوپتر رئیس جمهور با صدور بیانیه‌ای نوشت: وزارت امور خارجۀ امارت اسلامی افغانستان گزارش‌هایی پیرآمون سرنوشت هلی‌کوپتر ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آقای حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تعدادی همراهانشان را با بیم و امید دنبال می‌نماید.

این وزارتخانه افزود: اظهار امیدواری می‌نماییم که گروه‌های نجات بتوانند موفقانه آقای رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان‌شان را نجات دهند.  

در این بیانیه آمده است: امارت اسلامی افغانستان در این وضعیت دشوار در کنار حکومت و ملت برادر و همسایه ایران قرار دارد و امیدواریم اتفاق ناخوشایندی صورت نگرفته باشد. 

ریاض: در این شرایط سخت، در کنار ایران هستیم 

وزارت خارجه عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که با نگرانی خبرهای مربوط به فرود سخت بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه وی را دنبال می‌کنند.

ریاض همچنین تأکید کرد که در این شرایط سخت، در کنار کشور برادر، جمهوری اسلامی ایران هستیم. 

هند: در این ساعات سخت در کنار مردم و دولت ایران هستیم

«نارندرا مودی» نخست وزیر هند یکشنبه شب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «عمیقاً از گزارش‌های مربوط به سانحه بالگرد رئیس‌جمهور ایران متأسفم. ما در این ساعات سخت با مردم ایران اعلام همبستگی کرده و برای رئیس‌جمهور و هیأت همرا دعا می‌کنیم.» 

ترکیه: امیدواریم حال رئیس جمهور ایران خوب باشد

 وزارت خارجه ترکیه ابراز امیدواری کرد که حال رئیس جمهور ایران و سایر مسئولان در پی حادثه سقوط بالگرد خوب باشد.

وزارت امور خارجه ترکیه گفت: پس از حادثه بالگرد رئیسی، ترکیه به ایران پیشنهاد کمک در عملیات جستجو و نجات داده است.

رجی طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز گفت: از اینکه رئیس جمهور ایران، برادرم ابراهیم رئیسی و هیات همراهش دچار سانحه هلی‌کوپتر شدند، بسیار متأسفیم. مایلم اعلام کنم که ما به عنوان همسایه این حادثه را از نزدیک و در تماس و هماهنگی کامل با مقامات ایرانی دنبال می کنیم و آماده ارائه هرگونه حمایت لازم هستیم. 

وی افزود: اینجانب از طرف ملتم بهترین آرزوهای خود را برای مردم و دولت همسایه، دوست و برادر ایران می‌رسانم و امیدوارم هر چه زودتر خبرهای خوشی از رئیس جمهور و هیات همراه دریافت کنم.

آمادگی قطر برای پشتیبانی در عملیات 

سخنگوی وزارت خارجه قطر در واکنش به سانحۀ بالگرد رئیس‎ جمهور اعلام کرد: قطر آماده ارائه هرگونه پشتیبانی در عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران است.

یمن: باتوجه به شرایط سختمان در کنار ایران ایستاده‌ایم 

مهدی المشاط،رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی نوشت: با نگرانی شدید حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران و تعدادی از مقامات ایرانی را دنبال می‌کنیم. 

وی افزود: رهبری و مردم یمن در شرایط سختی که دارند در کنار مردم ایران و رهبری آنها ایستاده‌اند. از خداوند می خواهیم که ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و همراهانش را به سلامت بازگرداند.

انصارالله: از سانحه دردناک برای بالگرد حامل رئیس جمهور ایران متاسفیم

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن گفت: ما از حادثه دردناکی که برای بالگرد حامل رئیس جمهور ایران رخ داد عمیقا متاسفیم.

عبدالسلام اضافه کرد: در این سختی قلب ما با ملت عزیز مسلمان ایران است و آنها در انتظار و امید به بازگشت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهانشان به طور صحیح و سالم هستند.

آمادگی روسیه برای کمک به جستجوی بالگرد رئیسی

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت کشورش آماده ارائه کمک برای یافتن بالگرد حادثه دیده رئیس جمهوری ایران است. 

روسیه: امیدواریم رئیس‌جمهور ایران سلامت باشد

ماریا زاخارووا  سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: روسیه از نزدیک اطلاعات مربوط به سرنوشت مسافران بالگرد رئیس جمهور ایران را زیر نظر دارد، ما صمیمانه امیدواریم که مسافران زنده باشند و جان و سلامت آنها در خطر نباشد

کویت : با نگرانی گزارش‌ها درباره بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران  را دنبال می‌کنیم

وزارت خارجه کویت اعلام کرد: با نگرانی گزارش‌ها درباره بالگرد حامل جناب دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه را دنبال می‌کنیم.

کویت ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان و هیئت همراه، بر حمایت از جمهوری اسلامی ایران در این شرایط حساس تأکید می‌کند.

 گوترش با نگرانی اخبار مربوط به سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور ایران را پیگیری می کند

سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: گوترش با نگرانی اخبار مربوط به سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور ایران را پیگیری می کند.

ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور  هستیم

تاجانی، وزیر خارجه ایتالیا گفت: با نخست‌وزیر در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران هستم.

امارات: آماده کمک به ایران هستیم

وزارت خارجه  امارات اعلام کرد: سانحه ناگوار هواپیمای رئیس‌جمهور ایران را با نگرانی دنبال می‌کنیم و آماده کمک برای جستجوی هواپیما هستیم.

واکنش سوریه به سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران

 وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که حادثه فرود اضطراری بالگرد رئیس جمهور و تلاش دستگاه‌های ایرانی و تیم‌های جست‌وجو را با نگرانی فراوان دنبال می‌کند.

ونزوئلا: مادورو حوادث سقوط بالگرد رئیسی را دنبال می‌کند 

وزیر امور خارجه ونزوئلا گفت: رئیس جمهور نیکلاس مادورو از نزدیک حوادث مربوط به سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران را دنبال می‌کند.

مردم و دولت بولیواری همچنان دعا می‌کنند که تیم‌های امداد و نجات و همه مسافران بالگرد بتوانند به زودی سالم و سلامت بازگردند.

نگرانی شدید لبنان از سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران

وزارت امور خارجه لبنان  اعلام کرد که با نگرانی شدید اخبار منتشر شده در خصوص سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند.

دستگاه دیپلماسی لبنان افزود: ما بر همدردی خود با دولت، مردم و ایران در این سانحه تاکید می‌کنیم و برای رئیس جمهور ایران و اطرافیانش آرزوی سلامتی داریم.

ابراز نگرانی مصر برای سانحه بالگرد رئیس جمهور 

وزارت خارجه مصر نگرانی خود درباره بروز حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور ایران ابراز و بر همبستگی خود با تهران تاکید می‌کند.

وزارت خارجه چین: به شدت نگران سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم

 وزارت خارجه چین در واکنش به سانحه هوایی برای بالگرد آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که به شدت نگران این سانحه است.

در بیانیه وزارت خارجه چین آمده است: ما به شدت نگران فرود سخت بالگرد حامل (آیت الله) ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی هستیم و امیدواریم رئیس جمهور ایران در صحت و سلامت باشند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه چین با بیان اینکه پکن از نزدیک تحولات مربوط به سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند، تاکید شده است: چین آماده است تا همه حمایت‌ها و کمک‌های لازم را در راستای تلاش‌های امداد و نجات ایران در رابطه با این سانحه ارائه کند.

جبهه مردمی فلسطین: با نگرانی اخبار سانحه برای رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در پیامی اعلام کرد که این جنبش با نگرانی شدید اخبار سانحه هوایی برای رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند. ما با نگرانی شدید آنچه را که برای هواپیمای رئیس جمهور ایران و هیات همراه او اتفاق افتاده است را دنبال می‌کنیم.

جبهه مردمی آزادی فلسطین همچنین افزود که نگرانی ما بیانگر احساسی است که مردم ما نسبت به جمهوری اسلامی و رهبری آن دارند.

رئیس مجلس ترکیه با مردم و دولت ایران ابراز همدردی کرد

«نعمان کورتولموش» رئیس مجلس ترکیه در این پیام نسبت به سلامتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی در این سانحه هوایی ابراز امیدواری کرد.

کورتولموش، نوشت: با کمال تاسف خبر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران، جناب آقای (آیت الله) سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را دریافت کردم. ضمن ابراز همدردی با مردم دوست و برادر ایران و دولت محترم، امیدوارم اخبار خوبی از جناب آقای رئیسی و هیات همراه او بشنویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مردم دنیا همیشه از اتفاقات شدید تو یه کشور اتمی بشدت میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا بهمون کمک کنه؛ ما هیچ تجهیزاتی نداریم فقط امیدمون به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
یا فاطمه الزهرا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدایا چکار کنیم کاری هم بجز دعا از دستم بر نمی آید الان از صبح کار کردم ولی هنوز خواب به چشمم نمیرود غیراز خدا گسی یاری گر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگرمرد خدارحمتش کنه اگرزنده هست خداسلامتش بداره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدایا بحق این شب عزیز رئیس جمهور و همه افراد همراهش سالم و سلامت باشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی
۰۰:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه اینترنت ماهواره ای داشتیم هیچ‌جا آنتن قطع نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدایا دشمن شادمان نکن و رئیس جمهور عزیزمان را به ما برگردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ضعف مدیریت به این میگن آخه هوا شناسیی مگه برای چیه دیگه ،انشالا که به سالم به آغوش خوانواده و ملت برگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
انشاالله حال رییس جمهور کشورمان و همراهان خوب باشد و این نگرانی از همه دور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرگ با عزت به این میگن.
عاثبت بخیری به اینجوز مرگ ها میگن.
روحشون شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
انشالله به امید خداوند که رئیس جمهور محبوبمان و وزیر امور خارجه و دیگر همراهان سلامت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلامتی رئیس جمهور و هیئت همراهشون صلوات
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
خداوند از سر تقصیرات کسانی که سعی در تخریب ایشان داشتند بگذرد و همه ما را هدایت فرماید. برای ایشان آرزوی سلامتی داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
متأسفانه درچنین سوانحی بروزترین جستجوها به ذهن مسئولان واکنش سریع خطور نمی‌کند
سابقه ای این چنینی حدوداً 30سال قبل برای فرماندهان فراجا بین یزد و کرمان و بافق بوجود آمد.هلیکوپتر حامل فرماندهان در مسیری تعین شده حرکت می‌کرده دچار سانحه وفرود اضطراری مینماید
متأسفانه حدوداً 35تا45روز همین گروه امدادی واکنش سریع منطقه را جستجو کرد
نتوانستن مکان فرود هلیکوپتر را شناسایی کنند.متأسفانه35تا40روز بعد یکنفر دامدار درحال هدایت گله دام‌های خود در منطقه ای دیگر با فاصله دهها کیلومتر خارج از مسیر پروازی تعریف شده که قرار بود هلیکوپتر پرواز کند مجبور به فرود اضطراری شد بود.پس از اینکه دامدار به مسئولان منطقه خود اطلاع دادبود نیروهای امدادی به آن منطقه مراجعه مشاهدنمودبودن سرنشینان هلیکوپتر حدودا پنجا تاصدکیلومتر پیاده روی کردبودن بدلیل تشنگی وآسیبهای وارده فوت نموده بودن.
حالا در این حادثه بنظر می‌رسد هلیکوپتر از مسیر خارج دهها کیلومتر در منطقه ای دیگر فرود آمده باشند.اینکه در مسیر خط پروازی جستجو شود نتیجه ندارد باید استان‌ها و شهرها و روستاهای همجوار به منطقه خود ورود کنند خارج از مسیر ورزقان جستجو کنند
این جستجو فقط بوسیله پهباد وریز پرندها با نصب میدانی دوربینهایی که دارای حسگر قوی هستند بتواند از داخل مه والودگی هوا با پرواز در ارتفاع بسیار پایین وعبور از لابه لای سخرها
اقدام به جستجو نمایند.هم اکنون چنین ریزپهبادهای در اختیار تولیدکنندگان داخلی وجود دارد.بنظر هزاران پهباد وریزپرنده تولید داخل که فناوری ساخت آنها در اختیار شرکتهای وطنی است فدای یا تار موی آیت الله رئیسی هم اکنون برای اینکه دشمن شاد نشویم باید هرچه زوتر شرکتهای تولید کننده پهباد به یاری نیروهای واکنش سریع اعزام شوند.باید همین امشب تمام فناوریهای داخلی سنگ تمام بزارن آبرو داری کنند سعی وتلاش کنند تا صدها کیلومتر اطراف مسیر پروازی جستجو شود_درغیراینصورت ملت منهدسان وشرکتهای فنآور خود رانخواهند بخشید.برای سلامتی آیت الله رئیسی وهیئت همراه صلوات?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
انشالله خبر سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
خداوند خودت پشت وپناه ملت ایران باش واین حادثه تلخ را برای ایران وملت ایران به شیرینیتبدیل کن وحال رییس جمهور وهمراهان را سلامت بدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ان شاء الله که سالم و سلامت باشند ما هم دعا میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
باجان ودل دعاکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پرواز ام اچ ۳۷۰ مالزی بعد از چندسال هنوز پیدد نشده. تجهیزات و تکنولوژی تا حدودی می توانند کمک کنند. صبر داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بدون شک ، اسرائیل پلید با جاسوسان و امکاناتی که در کشور آذربایجان دارد ، در این حادثه دخیل بوده ، بویژه اینکه بلافاصله و فوراً ، اعلام کرده در حادثه دخالت نداشته و این خود بهترین دلیل دخالت آنها در ماجراست . اگر دخالت اسرائیل ثابت شود ، باید در هم کوبیده شود .
Iran (Islamic Republic of)
Hv
۲۰:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
انشالا که خود خداوند حافظ و نگهبانش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عکس العمل های داخلی را هم رصد نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران قدردان خادمان خود هستند و برای رئیس جمهور تلاشگرشان دعا می کنند بدانند.
Korea (the Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
درد و بلات بخوره تو سر بدخواهانت، خدا پشت و پناهتون آقای رئیس جمهور عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بلا به دور...
آخرین اخبار