بیش از ۱۰۹ هزار تماس مشاوره‌ای با شماره ۱۴۸۰ /۸ هزار و ۹۰۰ تماس مشاوره مربوط به کرونا

مسئول واحد مشاوره بهزیستی استان فارس گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۰۹ هزار تماس مشاوره‌ای پاسخ داده شده و ۸ هزار و ۹۰۰ تماس مشاوره مربوط به کرونا است.

مصطفی محسنی مسئول واحد مشاوره بهزیستی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۰۹ هزار تماس مشاوره‌ای پاسخ داده شده است، اظهار کرد: از ابتدای اسفند ۹۸ تاکنون ۸ هزار و ۹۰۰ تماس مشاوره‌ای نیز مربوط به کرونا بوده است.

او با بیان اینکه بهزیستی هم مشاوره تلفنی و هم حضوری ارائه می‌دهد، ادامه داد: اما با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا در حال حاضر فعالیت‌ها به صورت تلفنی است.

مسئول واحد مشاوره بهزیستی استان فارس تصریح کرد: بهزیستی در استان فارس ۲۰۷ مرکز مشاوره حضوری دارد که اغلب مراکز در شیراز قرار دارد و در حال حاضر برخی مشاوران هم با توجه به نیاز و خدمات شهروندان، مشاوره حضوری ارائه می‌دهند، اما توصیه این است که اکنون و در شرایط فعلی غالبا از مشاوره تلفنی استفاده شود چرا که رفت و آمد و مشاوره حضوری موجب انتشار ویروس کرونا می‌شود.

مصطفی محسنی اضافه کرد: پوشش دهی مشاوره را حدود ۴۰ نفر از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب و حتی روز‌های تعطیل در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا به مردم ارائه می‌دهند.

مسئول واحد مشاوره بهزیستی استان فارس با بیان اینکه روزانه ۷ تا ۱۰ نفر به شهروندان مشاوره ارائه می‌دهند، تصریح کرد: شماره ۱۴۸۰ بهزیستی در زمینه‌های مختلف کرونا، خانواده، کودک، نوجوان، بالینی و سایر حوزه‌ها مشاوره می‌دهد و برای شهروندان به صورت رایگان است و نیازی به پیش شماره و کد هم ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار