رئیس هیات بوکس کرمانشاه گفت : داوری اجازه دهد تیم جهان فولاد کرمانشاه قهرمان لیگ برتر بوکس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه رییس هیات بوكس استان كرمانشاه گفت: در صورتی كه داوری اجازه بدهد، تیم بوكس جهان فولاد كرمانشاه توانایی قهرمان شدن در لیگ برتر را دارد.

'داریوش سلطانی'در خصوص آخرین وضعیت تیم بوكس جهان فولاد كرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه این تیم شرایط خوبی دارد و توانست با كسب نتیجه مساوی در آخرین دیدار خود برابر تیم قدرتمند پیوند ساپكو در رباط كریم به عنوان سرگروه به نیمه نهایی صعود كند.

وی افزود: تیم جهان فولاد با بهره گیری از بوكسورهایی توانمند و كادر فنی مجرب توانست بسیار خوب در مسابقات گروهی امسال لیگ برتر شركت كند و مقتدرانه به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شود تا برای صعود به فینال كار راحت تری پیش رور داشته باشد.

سلطانی در خصوص اتفاقات دیدار برگشت تیمهای جهان فولاد و پیوند ساپكو نیز اظهار داشت: میزبان دست به هركاری زد تا تیم ما بازنده مسابقه باشد اما خوشبختانه اعضای تیم با تعصب خاصی در این میدان حاضر شدند و این اجازه را به حریف ندادند كه علی رغم ناداوری صورت گرفته بازنده میدان باشند.

رییس هیات بوكس كرمانشاه خاطرنشان كرد: در این مسابقه علاوه بر اینكه شرایط میزبانی پیوند ساپكو بسیار نامناسب بود، گل محمدی مربی این تیم كه پس از اتفاقات مسابقه رفت تا پایان فصل محروم شده بود نیز در كنار این تیم و در محوطه فنی مسابقه حضور داشت كه اعتراض به تمام این مسایل را كتبا به فدراسیون اعلام كرده ایم.

سلطانی همچنین با اشاره به حضور جهان فولاد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بوكس و مصاف این تیم با نماینده زنجان در این مرحله، اظهار داشت: تیم زنجان مطمئنا تیم خوب و شایسته ای بوده كه توانسته به این مرحله راه یابد و دست كم گرفتن این تیم تبعات جبران ناپذیری را برای جهان فولاد به همراه خواهد داشت.

وی در پایان، گفت: هنوز زمان دقیق مسابقات مرحله نیمه نهایی مشخص نشده اما تیم جهان فولاد تمرینات خود را برای حفظ آمادگی ورزشكارانش ادامه خواهد داد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.