خوزستان/

اندازه گیری عوامل زیان آورمحیط كاردر بندر امام انجام شد

معاون اداری و مالی اداره كل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: عوامل زیان آور در محیط كاری به منظور پایش و استقرار ایمنی پایدار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به همت نیروهای مركز HSEاین مجتمع بندری اندازه گیری شد.


                                                                                                                                                                                                                                                   به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان،'مقصود خادمی بصیر' افزود: با نظارت نیروهای متخصص بهداشت حرفه ای و محیط زیست ، عوامل زیان آور محیط كار(بهداشت حرفه ای وزیست محیطی) كه شامل عوامل فیزیكی، شیمیایی، ارگونومی است در مجتمع بندری امام خمینی (ره) اندازه گیری و بررسی شد.

وی تعداد كل ایستگاه های اندازه گیری را افزون بر 11هزار و 500 واحد برشمرد و اظهار كرد: خروجی این اندازه گیری ها در بحث شناسایی و ارزیابی ریسك ها وجنبه ها و معاینات ادواری كاركنان این اداره كل و شركت های بخش خصوصی به عنوان اطلاعات پایه و كاربردی مدنظر قرار گرفت.

خادمی بصیرضمن تأكید بر اجرای كاملOHSAS18001 و ISO14001،حفظ سلامت نیروی انسانی از رسالت های مهم مركزHSEبرشمرد .

وی تصریح كرد: با توجه به حمایت های كامل مدیركل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از فعالیت های مركزبهداشت ،ایمنی ،محیط زیست در جهت نیل به اهداف سلامت ملی وبین المللی سازمان بنادر و دریانوردی با وجود برخورداری از نیروی تخصصی و باانگیزه ، فعالیت های این مركز نوید بندری سالم وپویا را خواهد داد.

بندر امام خمینی (ره) با ظرفیت سالانه 35میلیون تن تخلیه و بارگیری كالا، دومین بندر عملیاتی كشور پس از بندر شهید رجایی هرمزگان است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.