بازی رایانه ای شهید احمدی روشن ساخته شد

نرم افزار رایانه شهید احمدی روشن با در برگیری سه قسمت شهادت، دستگیری تروریست ها و بازگویی صحنه شهادت ساخته شد.

مهندس محمد امین علی اکبر از برنامه سازان این نرم افزار در گفتگو با خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: ساخت این گونه نرم افزارها در دنیا امروز بسیار تاثیر گذار بوده به طوریکه  عصر حاضر را بازی های رایانه ای در برگرفته برهمین اساس تصمیم گرفتیم با ساخت زندگی شهید احمدی روشن حتی به زوایای آن قسمت هایی از انقلاب که کم به آن پرداخته شده نیز بپردازیم.

وی افزود:در صدد کسب کرسی بین المللی برای ارائه نرم افزار شهید احمدی هستیم که در این زمینه  با چند جشنواره بین المللی رایزنی کرده که با حمایت مسئولان می توان این وعده را عملی کرد.




وی با بیان اینکه این بازی در سه قسمت ساخته شده افزود:در این نرم افزار بیشتر به هزینه های انسانی انقلاب پرداخته که با شهادت شهید احمدی روشن شروع شده که این امر بهانه ای برای بررسی ترورهای قبلی و بسیاری از مسائلی که در غرب کشور و حتی شهادت شهید صیاد شیرازی ؛مبارزه با قاچاق مواد مخدر را درنیز می گیرد.

وی اظهار داشت:از ویژگی های این نرم افزار رایانه ای مقابله با بازی های غربی است زیرا غرب فقط مروج حالتهای اشغال، تجاوز و بی بند و باری های اخلاقی است درحالیکه رویکرد این بازی ایرانی دفاع از مرزها و مقابله با عملیات خراب کارانه است، این بازی توانایی اجرا در ایکس باکس پلی استيشن و کامپیوترها ی خانگی را دارد.

وی گفت:نام این نرم افزار" راز روشن" در نظر گرفته شده، شاید در وهله اول یک پارادوکس به نظر آید ولی راز روشن اشاره به شهادت شهید احمدی روشن دارد که پرداختن به آن بهانه ای برای دیگر نکات مبهم است.

وی با بیان اینکه این بازی برای رده سنی 15تا30 سال ساخته شده اذعان داشت :ساخت و اجرا  این بازی می تواند گسترش بخش روحیه خودباروری در میان افراد جامعه شود در صورتیکه در بازی های رایانه ای غربی شاهد ایجاد تخریب روحیه و از خود بیگانگی هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:این نرم افزار رایانه ای به دست خانواده شهید احمدی روشن هنگام نمایشگاه بازی های رایانه ای رونمایی می شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
منم دیدم گرافیکش خوبه!
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۱
منم دیدم گرافیکش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی کاوه
۱۵:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۱
گرافیکش عالیه من ازنزدیک دیدمش چون برنامه نویساش داداش های گل من هستن
Iran (Islamic Republic of)
بازدید کننده
۲۳:۰۵ ۰۷ تير ۱۳۹۱
اگر گرافیک بازی خوب باشه که خیلی خوب میشه دیگه.
آخرین اخبار