رودهن/

چهار هزار پرونده به محاکم قضایی فیروزکوه وارد شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه گفت: چهار هزار پرونده به محاکم قضایی شهرستان فیروزکوه وارد شد.

علی ‏اکبر عالیشاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن تعداد پرونده‏ های وارده به داد سرای عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه را بیش از چهار هزار پرونده اعلام کرد.

وی عملکرد همکاران داد سرای عمومی و انقلاب فیروزکوه را در زمینه رسیدگی به پرونده‏ های وارده با توجه به کمبود کادر قضایی در سطح شهرستان مثبت ارزیابی کرد.

عالیشاه نقش نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه را در تلاش برای کشف وقایع و ایجاد امنیت و همچنین تسریع در تحقیقات مقدماتی و اجرای دستورات قضایی که نتیجه آن کاهش زمان رسیدگی به پرونده ‏هاست، بسیار مهم توصیف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه موضوعات فرهنگی ناشی از مهاجرت ‏ها، حضور گردشگران و شیوع استفاده از تجهیزات دریافت ماهواره را از دغدغه ‏های فرهنگی موجود در این شهرستان برشمرد.

وی افزود: در زمینه دغدغه‏ های فرهنگی موجود، اقدامات سریع ‏تر و منسجم‏ تری به نحوی که مشهود و ملموس باشد، از سوی مسئولان فرهنگی انتظار می‏ رود.

عالیشاه اضافه کرد: این موارد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه مورد بحث و بررسی قرارگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با روشن ‏گری خانواده‏ ها و اولویت دادن به محیط خانواده و آموزش و پرورش شاهد تأثیرات مثبت و سازنده‏ ای در جامعه خواهیم بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.