مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران؛

لغو مجوز2 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در تهران / در برخورد با دفاتر و تورهاي متخلف با هيچ کس تعارف نداريم

با آغاز سفرهای تابستانی و افزایش سفرها تعداد بازرسی ها افزایش یافته و با آژانس های مسافرتی که قوانین و شئونات اسلامی را رعایت نکنند به شدت برخورد و مجوز آنها نیز لغو می شود.

محمدحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بابیان اینکه بازرسین ما به صورت محسوس و نامحسوس نحوه خدمات دهي و برگزاري تورهاي گوناگون را بررسی می کنند اعلام کرد در صورت هر گونه گزارش مبنی بر تخلف دفاتر و آژانس ها به شدت طبق ظوابط با آنها برخورد می شود. در راستای برخورد با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف دو دفتر خدمات مسافرتی که علیرغم  بخشنامه های صادره از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان تهران  اقدام به تبلیغ و اجرای تورهاي گردشگري تابستانی بدون رعایت قوانین و مقررات، شئونات اسلامي و اخلاقي نموده اند لغو مجوز شدند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اظهار داشت: این دو شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل عدم  رعايت شئونات اسلامي و اخلاقي در تورهاي گردشگري تابستانی و اجرای تورهایی تحت عنوان تور شاد لغو مجوز شده اند.
فراهانی افزود : در صورت تخلف از یک آژانس یا تور گردشگری مجازات های مختلفی از قبیل تذکر ، تعلیق و لغو مجوز صورت می گیرد اما در این گونه موارد ما بطور جدی ما متخلفان برخورد می کنیم و ضمن ابطال پروانه فعالیت آژانس آن را به مراجعه قضایی معرفی می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: مسافران باید توجه داشته باشند برای رفتن به مسافرت و برگزاری یک تور تابستانه به دفاتر و آژانس هایی که مجوز دارند مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 3- 88934841  تماس حاصل نمایند./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار