قم/

تامین سلامت از زیربنایی ترین عوامل پیشرفت جوامع است

كرم رضا پیریایی، استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی، گفت: بی تردید، در عصر كنونی، تامین سلامت و نشاط جسم و روان، جز اصول مسلم و از زیربنایی ترین عوامل پیشرفت و توسعه هر جامعه ای محسوب می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این پیام آمده است: امروزه برای دستیابی به این هدف مهم، در بسیاری از جوامع و كشورهای توسعه یافته، اجرای برنامه های پیشرفته تامین اجتماعی و بهزیستی و مراقبتهای ویژه از دوران شیرخوارگی و طفولیت تا كهنسالی مد نظر قرار گرفته است.
كرم رضا پیریایی در این پیام افزوده است: سازمانهای ذیربط نیز با پیاده سازی برنامه های جامع در زمینه های تغذیه، اصول بهداشت فردی و اجتماعی، سالم سازی محیط زندگی و معرفی عوامل تهدید بنیان سلامت، از بروز بسیاری از امراض و معلولیتها پیشگیری می كنند.
در این پیام تصریح شده است: با توجه به اینكه قشرهای آسیب پذیر و كم درآمد جامعه از مخاطبان تامین اجتماعی و بهزیستی هستند، لذا ارایه خدمات درست و به موقع، موجب افزایش امید و رضایتمندی در این گروه ها شده و دست اندركاران این دو نهاد برای نیل به این هدف مهم باید بیش از گذشته نسبت به رفع مشكلات مردم اهتمام ورزند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.