رودهن/

ستاد طرح مهر ماندگار با استفاده از ظرفیت روابط عمومی ‏ها اقدام می‏ شود

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران گفت: در استان ‏ها و شهرستان ‏ها، زیر نظر بالاترین مقام اجرایی نسبت به تشکیل ستاد طرح مهر ماندگار با استفاده از ظرفیت روابط عمومی ‏ها اقدام می‏ شود.

محمد حسین شفیق در گفت‏ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دولت برای به اتمام رساندن طرح‏ هایی در قالب طرح مهر ماندگار، تا سال 92 با اختصاص بودجه ویژه علاوه بر بودجه سالانه اقدام می کند.

وی اضافه کرد: با برگزاری مراسمی با حضور استاندار تهران به عنوان رئیس ستاد پاسداشت یکصد مین سفر استانی دولت، از فرمانداران و روسای روابط عمومی‏ های برتر قدردانی خواهد شد.

شفیق با توجه به قانون 12 ماده‏‏ ای مصوبه هیئت دولت گفت: درصدد هستیم تا با استفاده از این قانون اقدامات لازم را برای ارتقای سطح روابط عمومی ‏های استان تهران انجام دهیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، اطلاع‏ رسانی هدفمند و هنرمندانه در راستای خدمات دولت به مردم ضروری دانست و گفت: هر شهرستان با توجه به وجود پتانسیل ‏های موجود در حوزه روابط عمومی‏ ها باید در راستای اطلاع ‏رسانی خدمات شایسته دولت تلاش کند.

وی افزود: اخیرا این قانون به صورت ابلاغیه به تمام ادارات کل، فرمانداری‏ها و شهرداری‏ ها اعلام شده است.

شفیق بیان کرد: با ابلاغیه این قانون در راستای ارتقای سطح روابط عمومی‏ها با استفاده از اختیارات قانونی که در مجموعه این 12 بند آمده است، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، تشکیل شورای اطلاع‏ رسانی دولت را از برکات قانون 12 ماده‏ ای دانست و طبق آخرین مصوبه که در اردیبهشت ماه سال جاری از سوی شورای اطلاع ‏رسانی دولت ابلاغ شد، از ارتقای سطح ادارات کل روابط عمومی وزارت‏ خانه ‏ها به مرکز خبر داد.

وی با اشاره به قرار دادن امکانات مناسب در اختیار روابط عمومی ‏ها گفت: با حمایت همه جانبه، روابط عمومی ‏ها می ‏توانند در زمینه اطلاع ‏رسانی خدمات دولت به مردم بیش از پیش موفق ‏تر عمل کنند.

شفیق افزود: در کشوری که خدمت به مردم عبادت به شمار می ‏آید، باید با انگیزه در کارها در راستای خدمت به مردم گام برداشته شود و به صورت هدفمند و هنرمندانه به مردم در سطح خوب اطلاع‏ رسانی صورت گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.