موديز چشم انداز اعتبار مالي اروپا را به "منفي" تغيير داد

اين موسسه اعتبارسنجي در گزارشي اعلام کرد که منطقا بايد ارزش اعتباري اتحاديه اروپا را همرديف ارزش اعتباري قدرتمندترين اعضاي اين اتحاديه، يعني انگليس، فرانسه، آلمان و هلند دانست و چون اين کشورها با چشم اندازي منفي مواجه هستند، چشم اندازي اعتباري کل اتحاديه اروپا نيز منفي محسوب مي شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، موسسه اعتبار سنجي مالي بين المللي موديز روز سه شنبه چشم انداز اعتبار مالي کشورهاي اصلي اتحاديه اروپا را از "باثبات" به "منفي" تغيير داد.
  اين چهار کشور اروپايي در مجموع45 درصد از کل درآمد اروپا را به خود اختصاص  داده اند.
در عين حال، موديز رتبه اعتباري اين چهار کشور را در سطح "تريپل اي " (AAA) حفظ نمود اما اعلام کرد که ممکن است اين اتحاديه در آينده باز هم دچار افت اقتصادي شود.
اين موسسه بين المللي در ادامه گزارش خود اعلام کرد که باوجود آن که اتحاديه اروپا برخي ويژگي هاي ساختاري نوين را براي ارتقاي ارزش اعتباري خود پياده کرده است، اما هنوز هم ارزش اعتباري اين اتحاديه وابسته به وضعيت اعتباري کشورهاي فوق الذکر است.
موديز در ماه ژوئيه ميلادي چشم انداز اعتباري آلمان، لوکزامبورگ و هلند را به منفي تغيير داده بود. فرانسه و اتريش از ماه فوريه و انگليس،‌از ماه دسامبر گذشته در فهرست کشورهاي داراي چشم انداز اعتباري منفي قرار داشته اند.
برچسب ها: مودیز ، اعتبار ، منفی ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار