تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت های جام کنفدراسیون آسیا مقابل کره جنوبی شکست خورد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در رقابت های جام کنفدراسیون آسیا امروز برای کسب عناوین پنجم تا هشتم مقابل کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

بانوان کشورمان فردا در آخرین دیدار خود برای رسیدن به یکی از مقام های هفتم یا هشتم به مصاف تایوان خواهند رفت که امروز با نتیجه 3 بر صفر مقابل ژاپن شکست خورده بود.
تیم ملی والیبال بانوان ایران بازهم در دقایق ابتدایی شروعی خوب داشت اما در ادامه این کره بود که نبض بازی را در دست گرفت و اختلاف را بیشتر کرد. اگرچه ملی پوشان کشورمان همه تلاش خود را به کار بردند اما کره ای ها که سال ها در جمع 3 یا 4 تیم برتر بودند توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 16 پیروز شوند.
در ادامه و در ست دوم شروع خوب با کره ای بود که به سرعت اختلاف امتیاز را بیشتر کرده اما بانوان کشورمان تواستند با ارائه بازی بهتر این اختلاف را کمتر کنند که در نهایت کره با نتیجه 25 بر 20 به برتری رسید.
ست سوم هم می توان گفت هر دو تیم بازی پایاپایی را در آغاز داشتند. بانوان کشورمان حتی در این ست بازی بهتری نسبت به ست های قبلی داشتند و توانستند دومین وقت فنی را به سود با نتیجه 16 بر 14 به سود خود بگیرند که در ادامه کره ای ها توانستند این اختلاف را جبران کنند و با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی برسند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار