قم/

امروز دشمن برای خرفت کردن نسل جوان در تلاش است

مفسر قرآن کریم گفت: دشمن امروز از هزاران راه برای خرفت کردن نسل جوان ما استفاده می کند و این امر وظیفه نسل فرهیخته ما را دشوارتر می کند که توطئه های آنها را خنثی سازیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اظهار داشت:متاسفانه برخی محتواهای کتب درسی را که در جمهوری اسلامی خواستند تغییر دهند، برخی سفارتخانه ها فریاد زدند که این امر دست داشتن آنها را در محتوای کتاب های درسی ما نشان می دهد.
وی ادامه داد: دشمن امروز از هزاران راه برای خرفت کردن نسل جوان ما استفاده می کند و این امر وظیفه نسل فرهیخته ما را دشوارتر می کند که توطئه های آنها را خنثی سازیم.
مفسر قرآن کریم با بیان اینکه اگر محتوای برخی فیلم های ما در صداوسیما متناسب با فرهنگ ما نیست بدلیل آن است که از مردم کمک و مشورت گرفته نمی شود، تصریح کرد: من بارها گفته ام که اگر کشور ما آخوندهایش نواب صفوی و کت و شلواری هایش رجایی باشند، مشکلاتش برطرف خواهد شد.
وی افزود: اساتید باید توجه داشته باشند که هرچه دانشجویان آسیب پذیر تر باشند، مسئولیت آنها سنگین تر خواهد شد، ما نباید اجازه دهیم که دشمن توطئه های خود را بر علیه جمهوری اسلامی محقق شده بداند و خود را در جنگ نرم پیروز شده بداند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.