توسط ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت کارگاه تبدیل خاطره به فیلمنامه سینمایی در 16 استان مرزی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دوزادهمین جشنواره فیلم مقاومت، علیرضا عاقل‌زاده مدیر بخش استانهای جشنواره با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: به منظور شناسایی استعدادهای جدید در عرصه فیلمنامه نویسی ستاد برگزاری جشنواره با همکاری معاونت‌های فرهنگی هر استان در 16 استان مرزی کشور کارگاه تبدیل خاطره به فیلمنامه سینمایی را برپا خواهد كرد.
وی افزود: این کارگاه در دور نخست در خراسان شمالی و شهرستان شیروان برگزار شد و در حال حاضر نیز در استان مازندران و شهرستاان تنکابن در حال برگزاری است.
عاقل‌زاده خاطرنشان کرد: این کارگاه جاری طی هفته به استان آذربیجان غربی و شهرستان ارومیه خواهد رفت و سعی می‌کنیم تا در همه 16 استان مرکزی کشور  به طور کامل شاهد برگزاری این کارگاه باشیم.
مدیر بخش استانهای جشنواره فیلم مقاومت تصریح کرد: کارگاه تبدیل خاطره به فیلمنامه سینمایی از اول مهرماه آغاز و تا پایان آبان به طول خواهد انجامید که مدت زمان آن دو روزه خواهد بود و سعی می‌کنیم از اساتید با تجربه مراکز هر استان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش این کارگاه‌ها بین 10 تا 15 نفر خواهد بود که این افراد توسط معاونت هنری استانهای مرزی به ستاد جشنواره جهت شرکت در کارگاه معرفی خواهند شد و در پایان کارگاه هنرجویان باید یک خاطره را انتخاب و تدبیل به فیلمنامه و در نهایت آنرا به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
عاقل‌زاده تاکید کرد: آثار رسیده به دبیرخانه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و آثار برتر از سوی جشنواره برای دوره‌های بعد مورد حمایت قرار خواهند گرفت./ص
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار