حيدرپور به باشگاه خبرنگاران خبر داد

ارجاع چند پرونده به هيات نظارت بر رفتار نمايندگان/ برگزاري جلسات مشترك با مبادي اطلاعاتي كشور

يک عضو هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان از ارجاع چند پرونده به اين هيئت خبر داد و گفت: اعضاي اين هيئت براساس آيين نامه‌اي که تهيه کرده‌اند در خصوص پرونده‌هاي ارجاعي تصميم‌گيري خواهند کرد.

 عوض حيدرپور شهرضايي نماينده مردم شهرضا و سميرم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان‌ اينکه هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان براساس شيوه‌نامه و آيين‌نامه‌ تهيه شده، کار خود را آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر چند پرونده به اين هيئت ارجاع شده که امكان بازگوكردن جزئيات و تعداد اين پرونده‌ها وجود ندارد اما شيوه کار هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان براساس آيين‌نامه‌اي است که در اين هيئت مشخص شده است.
 
وي در ادامه تصريح کرد: نحوه برخورد با پرونده‌هاي ارجاعي طبق قانون نظارت بر رفتار نمايندگان خواهد بود که براساس برخي موارد به قوه قضاييه ارجاع شده و در مواردي که مجلس بايد درخصوص آن تصميم بگيرد، اقدامات لازم به عمل مي‌آيد.
 
عضو هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان همچنين از جلسات مستمر اين هيئت با مبادي اطلاعاتي كشور خبر داد و اظهار داشت: هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان قطعا ديدارهايي نيز با مبادي اطلاعاتي كشور مانند وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و سپاه خواهد داشت و از نقطه نظرات آنها نيز استفاده خواهند کرد.
 
حيدرپور در پايان با بيان اينکه اين هيئت، جلسات هفتگي خود را به صورت مستمر برگزار مي‌کند، خاطر نشان کرد: اعضاي اين هيئت آمادگي دارند در صورت لزوم  جلسات بيشتري در طول هفته برگزار کنند.

انتهاي پيام/س2
 

برچسب ها: هیئت ، نمایندگان ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار