تبریز/

دامن زدن سوء استفاده فرصت طلبان و منافق صفتان به گرانی در جامعه

امام جمعه موقت شهرستان اهر، با اشاره به گرانی ها در کشور گفت: علاوه بر عوامل خارجی و فشارهای استکبار جهانی سوء استفاده فرصت طلبان و منافق صفتان نیز به گرانی در جامعه دامن می زنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از تبریز، حجت الاسلام دینی افزود: متأسفانه عده ای کالاها را با قیمت های ارزان خریداری و انبار می کنند که در روزهای حساس قیمت کالاها را بالا می برند و باعث گرانی در جامعه می شوند که باید جلوی اینگونه افزایش بی رویه قیمت کالاها از سوی دولت گرفته شود.

وی، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و سخنرانی های ایشان گفت: سخنرانی ها و فرمایشات مقام معظم رهبری برای مملکت و ملت مفید است.

امام جمعه موقت شهرستان اهر، با اشاره به خارج کردن سازمان منافقین از سوی آمریکای جنایتکار از فهرست تروریست ها گفت: آمریکای جنایتکار با این کار خود خباثت باطنی خود را بیش از پیش آشکار کرد.

حجت الاسلام دینی، با اشاره به سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) گفت: باید با ساده گرفتن زمینه ازدواج جوانان فراهم گردد چرا که ازدواج باعث کاهش افزایش سن ازدواج، حفظ دین، افزایش نیروها کاری فعال و جوان بودن جامعه می شود.

امام جمعه موقت شهرستان اهر، همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) در باره فضایل اخلاقی آن حضرت صحبت کرد./س

 

برچسب ها: دامن ، فرصت ، منافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.