احمدي‌نژاد در گفتگوي تلفني با رئيس‌جمهور ارمنستان:

گسترش روابط اقتصادی ایران و ارمنستان موجب تحکیم روابط دوستانه دو ملت است

رئیس‌جمهور، گسترش روز افزون روابط اقتصادی ایران و ارمنستان را موجب تحکیم و تعمیق بیش از پیش روابط دوستانه و دیرینه دو ملت دانست.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدی‌نژاد رئيس‌جمهور بعدازظهر امروز(سه‌شنبه) در گفتگوی تلفنی با همتاي ارمنستاني خود با مثبت و پرثمر ارزیابی کردن نشست اخیر کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و ارمنستان در ایروان گفت: این نشست تأکیدی بر تحکیم روابط دوستانه، دیرینه و عمیق دو کشور بود و گواه آن است که دو کشور برای ارتقاء سطح روابط خود مصمم هستند گام‌های بلند و محکمی بر‌دارند.

وي در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران اجرای کامل توافقات دو کشور را فراتر از یک همکاری اقتصادی، اقدامی در جهت گسترش دوستی‌های دو ملت می‌داند.

"سرژ سرکیسیان" رئیس‌جمهور ارمنستان نیز در این مکالمه تلفنی با موفق ارزیابی‌کردن کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی دو کشور تصریح کرد: این نشست انگیزه‌ مضاعفی برای گسترش همه جانبه روابط دو کشور ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: گسترش روابط با تهران و مشارکت شرکت‌های ایرانی در احداث پروژه‌های مختلف در ارمنستان علاوه بر اهمیت اقتصادی، گامی بلند در گسترش و تحکیم و تعمیق دوستی‌ها با ملت ایران به حساب می‌آید.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار