عرب پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

پياده كردن بحث سنگر به سنگر حجاريان توسط خاتمي

عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: اين احتمال وجود دارد كه خاتمي با روي آوردن به جريان معتدل بخواهد حداقل شانس خود را براي انتخابات شوراها رقم بزند تا از اين طريق بتواند موفقيت نيروهاي خاكستري خود را در شوراها بدست آورد.

محمدحسين عرب‌پور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون صحبت‌هاي اخير خاتمي مبني بر رد ايجاد شائبه تقلب در انتخابات سال 88 اظهار داشت: طرح اين صحبت‌ها در آستانه انتخابات نه تنها ثمري ندارد بلكه بسيار ديرهنگام و دوپهلو است.

وي به شكاف دورن‌گروهي اصلاح‌طلبان اشاره كرد و گفت: تقسيم اصلاحات به 2 گروه تندرو و معتدل موجب قطع ارتباط سران اصلاح‌طلب با نسل سوم اين جريان شده است.

عرب پور در ادامه با توجه به عدم مقبوليت خاتمي در بين نسل جديد اصلاح طلبان افزود: نسل جديد اين جريان اعتقادي به تفكر افرادي مانند حجاريان و عطريانفر ندارند لذا خاتمي به دليل ناكارآمدي نمي‌تواند نقش موثري را در پيوند بدنه اين جريان به مركز ايفا كند.

وي با بيان اين مطلب كه سعي خاتمي جداشدن از جريان تندرو اصلاحات است، تصريح كرد: اين احتمال وجود دارد كه خاتمي با روي آوردن به جريان معتدل بخواهد حداقل شانس خود را براي انتخابات شوراها رقم بزند تا از اين طريق بتواند موفقيت نيروهاي خاكستري خود را در شوراها بدست آورد.

عرب‌پور با اشاره به اينكه انتخابات شوراها برخلاف رياست جمهوري وحدت‌آفرين است، اظهار داشت: خاتمي در تلاش است تا با جايگزيني نيروهاي اصلاح‌طلب در شوراها بحث سنگر به سنگر را كه زماني حجاريان مطرح مي‌كرد اجرا كند تا با بازگشت به عرصه سياسي از طريق شوراها صاحب سنگرهاي بعدي در مجلس و بالاتر شود.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار