محتشمي به باشگاه خبرنگاران خبر داد

جزئيات ديدار جبهه اصلاح‌طلبان با هاشمي رفسنجاني/تاکيد هاشمي در برگزاري انتخاباتي آرام

سخنگوي جبهه اصلاح طلبان اصلي ترين محور سخنراني‌ها در ديدار امروز را پيرامون حضور حداکثري اصلاح‌طلبان و آحاد مردم در انتخابات آتي دانست و گفت: سخنرانان بر پرهيز از تندروي، اتخاذ مدارا و اجماع اصلاح طلبان در قالب طرح مناسک تاکيد داشتند.

مجيد محتشمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ديدار عصر امروز جبهه اصلاح طلبان با هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: اين ديدار با حضور دبيران کل اعضاي جبهه اصلاح طلبان برگزار شد که مصطفي کواکبيان دبير کل حزب مردم سالاري، مجيد محتشمي دبير کل حزب آزادي و محمدجواد حق شناس عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي به ايراد سخنراني پرداختند.

وي با بيان اينکه اصلي ترين محور سخنراني‌ها پيرامون حضور حداکثري اصلاح‌طلبان و آحاد مردم در انتخابات آتي بود، ادامه داد: سخنرانان بر پرهيز از تندروي، اتخاذ مدارا و اجماع اصلاح طلبان در قالب طرح مناسک تاکيد داشتند.

محتشمي در تشريح يکي ديگر از محورهاي اظهارات سخنرانان گفت: سخنرانان در اين ديدار خواستار حضور تمامي اصلاح طلبان در انتخابات آتي شدند.

دبير کل حزب آزادي به برخي اظهارات مهم هاشمي رفسنجاني در اين ديدار اشاره کرد و ادامه داد: هاشمي رفسنجاني در اين ديدار بر حل مشکلات و نارسايي‌هايي که بر اثر بر هم خوردن وحدت و اختلاف در حل مشکلات به وجود آمده است تاکيد داشت و بايد مسئولان و احزاب سياسي با همدلي به فکر حل مشکلات موجود باشند.

محتشمي به قسمتي ديگر از اظهارات هاشمي رفسنجاني اشاره و تصريح کرد: هاشمي در اين ديدار هم چنين گفت در شرايط سخت تحريم هاي بين المللي مي توانستيم با تدابير صحيح مانع اجماع جهاني عليه کشورمان شويم و دوران سختي در پيش است اما با انسجام و وحدت ملي مي توانيم از اين گردنده نيز عبور کنيم .

وي در ادامه با بيان اينکه هاشمي رفسنجاني خواستار برگزاري انتخاباتي آرام شد، افزود: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار هم چنين بر ضرورت حضور حداکثري مردم در انتخابات تاکيد داشت و خواستار برگزاري انتخابات آرام در کشور شد تا همه گروهها احساس کنند که مي توانند استعدادهاي خود را بروز دهند و همه سليقه‌ها از مجموعه اصلاح طلبان و اصولگرايان بتوانند در انتخابات حضور پيدا کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جبهه ، محتشمی ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار