صهیونیست ها آدرس غلط می دهند

پیغمر الهام بخش است برای امت اسلامی ، چون این را می دانند ؛ چون از بیداری امت اسلامی می ترسند ؛ چون از قدرت جامعه یک میلیارد و پانصد میلیونی مسلمانان در سرتاسر عالم وحشت دارند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، نویسنده وبلاگ حدیث در جدیدترین نوشته خود آورده است:

امام خامنه ای (دامت برکاته ) : " صهیونیستها و دولتهایی که زیر نفوذ صهیونیسم هستند ، دستگاه استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایت کار ، وقتی می خواهد با امت اسلامی در بیافتند و با اسلام معارضه کنند ، آماج حمله خودشان را نبی معظم و مکرم اسلام قرار می دهند ، این به چه معناست ؟ این بخاطر این است که یاد آن بزرگوار ، نام آن بزرگوار ، ولادت آن بزرگوار ، هجرت آن بزرگوار ، حکومت ده ساله آن بزرگوار در مدینه و یکایک اقدام و تعلیم و آموزش آن بزرگوار ، امروز برای مسلمانها ، اگر تدبر کنند و تامل کنند ، یک درس است ؛ گشایش در باز به سوی زندگی است .

پیغمر الهام بخش است برای امت اسلامی ، چون این را می دانند ؛ چون از بیداری امت اسلامی می ترسند ؛ چون از قدرت جامعه یک میلیارد و پانصد میلیونی مسلمانان در سرتاسر عالم وحشت دارند ، در برابر پیغمبر صف آرائی می کنند . رحمه للعالمین  را ، منشأ عظیم ترین خیرات و برکات برای بشریت را در مطبوعاتشان ، در زبان سیاست مدارانشان ، در کتاب نوشتن هایشان ، به وسیله مزدورانشان مورد اهانت قرار می دهند ."

متاسفانه در هیاهوی اوضاع آشفته جهان در روزهای اخیر و همچنین سرگرمی های انختاباتی ایالات متحده آمریکا ، شاهد برنامه های پشت پرده و گهگاه هم تقریباً آشکار این دشمنان دندان تیز کرده برای اسلام  هستیم ... از توهین هایی که در لابه لای سخنان انتخاباتی نامزدهای ایالات متحده آمریکا نهفته بود و نشان از برنامه ها و دشمنی های عمیق شان با مسلمانان جهان ، داشت  ، نمی توان به سادگی عبور کرد ... لازم است که با آگاهی و بصیرت بیشتر و شناخت چهره زشت استکبار و بررسی و تحلیل اقدامات گذشته شان ، و پیروی از ولی فقیه مان ، شیوه برخورد صحیح و آگاهانه با این مسائل داشت ...

دروغگویی آشکار و ریاکاری غربی ها :

اولین نکته ای که درباره ی جریان اهانت به مقدسات اسلامی باید بدانید این است که این اتفاقات ، آن طور که غربی ها می گویند ، رخدادهای پراکنده و بی هدف نیست که عده ای از افراد بر اساس میل و سلیقه ی خود انجام دهند ؛ بلکه آشکارا جریانی است که از سوی یک اتاق فکر غربی ساماندهی و هدایت می شود . غربی ها می گویند چون معتقد به دموکراسی هستیم ، نمی توانیم جلوی اهانت کنندگان را بگیریم ؛ زیرا این نقض آزادی به حساب می اید اما وقتی پای یک جریان رسواکننده ی سیاسی مثل " هولوکاست " پیش می آید ، حتی محققان آن را به زندان می اندازند و از قاعده ی آزادی خود در این مورد عدول می کنند .

این ریاکاری غربی ها آنچنان آشکار است که صدای برخی همراهان خودشان را هم در آورده است . آن ها هلوکاست را به عنوان نسل کشی یهودیان ساختند تا با آن کشور صهیونیستی اسرائیل را در قلب خاورمیانه و در دل کشورهای اسلامی ایجاد کنند و منافع خود را در موقع مقتضی از طریق آن به کار گیرند و برای این که دروغشان آشکار نشود ، هرگونه تحقیق و پژوهش را درباره ی آن ممنوع کرده اند ؛ در حالی که  حتی مستبدترین کشورها هم با پژوهش در هر زمینه ای مشکل ندارند . با این وصف پز دموکراسی هم می دهند و از آزادی هم حرف می زنند و با این توجیه اهانت به مقدسات را جایز می شمارند .

 مقام معظم رهبری ، در سخنانی به مناسبت حادثه ی جانگداز قرآن سوزی در سال 1389 فرمودند :"پشت صحنه ی این حرکات شرارت بار چیست و کیست ؟ مطالعه ی این روند شرارت که در این سال ها با عملیات جنایت بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود ، تردیدی باقی نمی گذارد که طراحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیش ترین نفوذ بر دولت امریکا و سازمان های امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولت های اروپائی برخوردارند ."

صهیونیست ها آدرس غلط می دهند :

شما عزیزان خوب می دانید که صهیونیست ها از هر فرصتی برای دشمن تراشی در برابر اسلام و مسلمین بیش ترین سوء استفاده را می کنند . آن ها از شرایطی که خود با اهانت به مقدسات اسلامی فراهم آورده اند ، برای رو در رو قرار دادن اسلام و سایر ادیان الهی بهره می برند و در صدد ایجاد اختلاف میان مسمانان و پیروان سایر ادیان الهی هستند و به همین منظور هم بحث " جنگ صلیبی مدرن " را مطرح می کنند و با اشاره به مسیحی بودن فرد توهین کننده ، در صدد القای این تقابل بین اسلام و مسیحیت اند . اما واقعیت این است که مسیحیان معتقد و مومن از این توهین ها بسیار ناراحتند و آن ها را محکوم می کنند .

 اخیرا یک فعال مسیحی در میزگردی که به منظور بررسی ابعاد اهانت اخیر به ساحت مقدس حضرت نبی اکرم (ص) در خبرگزاری فارس برگزار شد ، مواضع مسیحیان کشورمان را در این باره اعلام کرد و تصریح نمود که این توهین ها ، واکنشی است که به جریان " اسلام هراسی " در غرب نشان داده می شود و این در واقع تأیید فرمایشات رهبری درباره ی دلایل توهین ها از سوی یک مسیحی است . " ابراهیم پیروزی " فعالی مسیحی ایرانی در این نشست اظهار داشت : ما مسیحیان ایرانی مخالفت رسمی خود را با انتشار این فیلم موهن در خصوص پیامبر (ص) اعلام کرده ایم . حتی زمان آتش زدن قرآن کریم ، کلیسای ایران این اهانت ها را محکوم کرد .

 اهانت هایی که به صورت تمسخر آمیز از سوی آن ها صورت گرفته است ، باید جواب داد و موضع گرفت تا دیگر تکرار نشود و گرنه به قول بسیجی های ترکش این گونه اهانت ها ما را هم می گیرد . کلیسای ایران از طریق شبکه های رسمی خود در ماهواره ها این فیلم توهین آمیز را محکوم کرده است . البته جامعه ی اروپا حتی به حضرت مسیح (ع) هم توهین کرده است و آن را در فیلم " وسوسه های مسیح " می بینیم . به نظر من تنها دلیا این توهین ها عدم شناخت است . اما اسلام هراسی که در غرب روی داده است مسئله جهاد را برجسته کرده است ، می تواند از دلایل این توهین ها باشد .  

البته رهبر معظم انقلاب ، در پیام هایی که به مناسبت فاجعه قرآن سوزی در سال 89 دادند ، با صراحت بر این موضوع تاکید کردند که توهین های اخیر به مقدسات اسلامی را نباید به حساب مسیحیان گذاشت . نکته ی قابل توجه در این میان این است که جریان قرآن سوزی به وسیله یک کشیش مزدور و مشکوک مسیحی صورت گرفته بود . ایشان در این باب فرمودند : " ماجرای 11 سپتامبر بهانه ی حمله به افغانستان و عراق را به رئیس جمهور جنایتکار وقت آمریکا داد و او اعلان جنگ صلیبی کرد و همان شخص بنابر گزارش ها ، اعلام کرده است که این جنگ صلیبی با ورود کلیسا به صحنه ، کامل شد .

هدف از اقدام نفرت انگیز اخیر ( قرآن سوزی ) آن است که از سویی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش ، رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه یی از تعصبات و تعلقات دینی بیابد ، و از سوی دیگر ملت های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه دار می شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازد . همه باید بدانیم که حادثه ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت .ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسمان و مسیحی در سطوح عمومی ، خواسته ی دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه وار است و درس قرآن به ما ، در نقطه ی مقابل آن قرار دارد . "

تکلیف ما  :

اما مهم ترین سئوالی که همه مؤمنین و متدینین در برابر اهانت ها به مقدسات اسلامی می پرسند این است که تکلیف آن ها در این زمینه چیست ؟ همه می خواهند بدانند اکنون در شرایطی که دشمنان اسلام در یک برنامه ی منسجم و هدفدار ، مقدسات اسلام را مورد هجوم قرار داده اند ، نقش آن ها در این مقوله چیست ؟ بهترین پاسخی که در این مورد برای هر سئوال کننده ای وجود دارد ، پاسخی است که رهبر کنونی جهان اسلام می دهد . مقام معظم رهبری در بیاناتی که در آغاز اجلاس یران کنفرانس اسلامی در آذر 1376 در تهران داشتند ، در این مورد این طور فرمودند : " مهم آن است چهره بی پیرایه اسلام ، دیده و شناخته شود .

دشمنان در طول چند قرن و دوستان نادان و غافل در زمانی دراز تر ، چهره ی نورانی اسلام را زشت کرده و به غرض یا به سلایق جاهلانه ، به آن افزوده یا از آن کاسته اند . امروز هم اگر چه کژ فهمی ها و سود طلبی ها از سوی خودی ها در کار تیره کردن تصویر اسلام است . ولی حقا تبلیغات دشمنان در این باره بسی بیشی از آن است و آنان از راه های ظریف و موذیانه به این کار مشغولند ... برادران مسلمان ! بر این اساس ، کار بزرگ ما شناسایی اسلام و شناساندن آن و نیز آشنایی بیش تر با یکدیگر است . "

مقام عظمای ولایت درباره ی تکلیف این دسته از افراد در بیاناتی که به مناسبت میلاد پیامبر و هفته وحدت در ابتدای سال 1385 داشتند ، چنین فرمودند : " وجود مقدس نبی مکرم و رسول اعظم اسلام ، مهم ترین نقطه ی ایجاد وحدت است . قبلا هم این را عرض کردیم که دنیای اسلامی می تواند دراین نقطه به هم بپوند بخورد ؛ این جا ، جایی است که عواطف همه ی مسلمان ها در آن جا متمرکز می شود ؛ این ، کانون عشق و محبت و دنیای اسلام است . حالا شما ببینید قلم های پول گرفته ی از صهیونیست ها ، همین کانون را مورد توجه قرار می دهند و به آن ها اهانت می کنند ؛ برای اینکه اهمیت اهانت به امت اسلامی و تحقیر دنیای اسلام ، کم کم از بین برود . این ، نقطه ی اصلی است ؛ سیاستمداران ، نخبگان علمی و فرهنگی ، نویسندگان ، شعرا و هنرمنئدان ما روی این نقطه تکیه کنند و همه ی مسلمان ها با این شعار به هم نزدیک شوند .  موارد مورد مختلف را در نظر نگیرند ، یکدیگر را تکفیر نکنند و یکدیگر را از حوزه ی دین خارج نکنند . دل ها در سراسر امت اسلامی ، به یاد پیامبر و به عشق پیغمبر طراوت پیدا می کند ؛ همه ی ما دلباخته و عاشق آن بزرگواریم . "

توهین به اسلام

رهبر فرزانه در سال 1358 که هیچ اثری از آثار انقلاب های اخیر در کشورهای اسلامی وجود نداشت ، بیداری اسلامی در این کشورها را پیش بینی کردند و ان را بر آمده از همین دشمنی های غرب با اسلام دانستند و فدمودند : " این رفتارهای نا معقول و کین توازنه بر ملت های مسلمان حجت را تمام کرده و به بیداری اسلامی کمک رسانده است . امروز چه بخواهند وچه نخواهند حرکتی عمیق و ریشه دار در دنیای اسلام آغاز شده است و همین حرکت است که در زمان متناسب خود با استقلال و عزت و حیات درباره ی امت اسلامی خواهد انجامید . . "

اما در برابر توهین به مقام شامخ رسالت ، همه ی قشرها و گروه های مختلف ، وظیفه ی مقابله دارند و رهبر انقلاب اسلامی این وظیفه را در پیامی که به حج سال 1358 فرستادند ، اینگونه گوشزد کردند : " این یک مقطع تاریخی تعیین کننده است . نخبگان و علماء و روشنفکران وظیفه ی سنگینی در این مقطع بر دوش دارند . هر گونه ضعف و سست عنصری و غرض ورزی و کوتاهی آنان می تواند به فاجعه منتهی شود . علمای دین در برابر اختلاف افکنی مذهبی ساکت ننشینند ، روشنفکران در دمیدن روح امید در جوانان کوتاهی نکنند ، سیاست مداران و زمامداران ، مردم خود را در صحنه نگه دارند و به آنان تکیه کنند ، دولت های اسلامی همبستگی میان خود را تقویت کنند این قدرت حقیقی در برابر تهدید سلطه گران بهره مند شوند . "

مجازات اهانت کنندگان ، از سوی نظامهای حکومتی آنان :

اهانت های اخیر به مقدسات اسلامی در کشورهای آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی صورت گرفته و حکومت های این کشورها مسئول مستقیم فراهم آوردن چنین فضایی هستند ؛ اما آنها با بهانه های واهی آزادی و دموکراسی ، از زیر بار مسئولیت خود دراین زمینه شانه خالی می کنند . آنچه ما مسلمانان باید آنرا در این مقوله مطالبه کنیم ، همین درخواست محاکمه هتاکان است . ولی امر مسلمین جهان در جریان اهانتهای اخیر به ساحت مقدس حضرت محمد (ص)  این امر را مورد تاکید قرار دادند و فرمودند " ما اصرار نداریم اثبات جرم برای کسانی یا مسئولانی و دست اندرکارانی بکنیم ، اما رفتار و شیوه سردمداران استکبار ، سیاست مداران آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ، موجب شده است که انگشت اتهام از سوی ملتها به سمت آنه دراز بشود .

باید خودشان را تبرئه کنند  ، باید ثابت کنند در این جرم بزرگ شرکت ندارند . اثبات هم با این نمی شود که به زبان چیزی بگویند ، باید عملاً این را اثبات کنند ، باید جلوی این تجاوزها را بگیرند ؛ البته نخواهند گرفت . متهم اول در این جنایت ، صهیونیسم و دولت آمریکاست . سیاست مدارن آمریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادق هستند ، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند ، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند . "   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار