ارزانترین و گرانترین بنزهای ایران + تصاویر

قیمت ها و تعداد عجیب و غریب بنزهایی که در هفت ماه گذشته به ایران وارد شده است ما را بر آن داشت تا یک گزارش مختصر از تعداد و قیمت های این ماشین ها برای شما تهیه کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، طبق آمار گمرک ایران در هفت ماه سال جاری ۷۹۵ دستگاه خودروی سواری بنز از گمرکات مختلف وارد ایران شده است.بر اساس این گزارش؛ ورود دو دستگاه بنز ارزان قیمت و گرانترین بنز وارداتی طی این مدت نکات خواندنی و قابل تاملی بود که از نظرتان می گذرد:

خودروی سواری مرسدس بنزe۲۳۰ مدل ۱۹۹۷چهار سیلندر بنزینی با قیمت تمام شده حدود 22 میلیون و 600 هزار تومان و خودروی بنزمدل ۰۱۰۲تیپ C۱۸۰CGI از کشور هلند به قیمت حدود 7میلیون و 700 هزار تومان که این قیمت ها بر اساس ارزش ریالی که در اسناد گمرک آمده را با احتساب تعرفه و مالیات و .... در ۲.۲ ضرب می کنیم و اعداد فوق بدست می آید که ارزانترین بنزهایی هستند که در ۷ ماهه گذشته به ایران وارد شده است.
این گزارش می افزاید؛ در کنار این خودروهای ارزان قیمت، سواری مرسدس بنزSL۵۰۰ مدل 2013 سفید رنگ به ارزش تمام شده ۵۰۰ میلیون تومان نیز به کشور وارد شد.
کشور امارات با ۶۴۳ دستگاه بنز در صدر کشورهای مبدا واردات بنز می باشد و نکته قابل توجه واردات بیش از ۸۹ خودرو از گمرک چابهار است که جا دارد مسئولان نهادهای نظارتی به این مسئله ورود پیدا کنند که چگونه این مقدار خودرو از یک منطقه آزاد به سرزمین اصلی وارد شده است.کشورهای آلمان، چین، قطر، کویت و هلند نیز جزو کشورهای مبدا واردات است.



برچسب ها: بازار ، خودرو ، قیمت ، ارزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار