خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

دو پيشنهاد اصلاح‌طلبان به خاتمي درباره انتخابات

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: اصلاح‌طلبان در وهله اول خواستار كانديداتوري خاتمي شدند و در صورتي كه وي كانديداي انتخابات نشود، خيمه اصلاحات را بر پا كند.

محمدرضا خباز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  از ارائه دو پيشنهاد اصلاح‌طلبان به خاتمي خبر داد و اظهار داشت: اصلاح‌طلبي به عنوان يكي از جريان‌هاي فكري جامعه نمي‌تواند نسبت به انتخابات بي‌تفاوت باشد.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي ادامه داد: دو انتخابات آتي يعني انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا  داراي  اهميت فوق‌العاده‌اي  در داخل  و خارج از كشور است و بر اين اساس انتظار مي‌رود، تا تمامي دلسوزان و علاقمندان به نظام در انتخابات حضور داشته باشند.

وي در ادامه با بيان اينكه اصلاح‌طلبان طي نشست‌هاي متعددي دو پيشنهاد را به خاتمي ارائه كرده‌اند كه وي نيز اين پيشنهادات را رد نكرده است، افزود: اصلاح‌طلبان در درجه اول به خاتمي پيشنهاد كانديداتوري در انتخابات را دادند و در صورتي كه وي كانديداي انتخابات نشود، بايد خيمه اصلاحات را بر پا كند.

عضو حزب اعتماد ملي گفت: اصلاح‌طلبان سراسر كشور بايد زير چتر خاتمي جمع شوند و در صورتي كه خاتمي براي اجماع اصلاح‌طلبان اقدامي نكند، طرح و يا ايده افراد ديگر براي اجماع اصلاحات با موفقيت چنداني روبه رو نخواهد شد.

وي همچنين در ادامه با تاكيد بر اينكه نبايد  نظام را تنها بگذاريم، خاطر نشان كرد: مقام معظم رهبري در سفر به استان خراسان شمالي ورود زودهنگام به انتخابات را به نفع كشور ندانستند و اصلاح‌طلبان نيز در حال حاضر فيتيله‌هاي ورود زودهنگام به انتخابات را پايين كشيده‌اند اما رايزني‌هاي پشت پرده ادامه دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار