آقاتهراني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

نشست عمومي جبهه پايداري با هدف اعلام برنامه‌هاي انتخاباتي/ ارجاع تمامي مصوبات به شوراي فقاهتي

دبير‌کل جبهه پايداري گفت: با اصرار اعضای شوراي مرکزي جبهه پايداري در شهرستان که مایل به اعلام علنی برنامه‌ها هستند، بعد از ایام عاشورا طی نشستي عمومی به اعلام برنامه‌های جبهه پایداری می‌پردازیم؛ تمامی مباحثی که در کمیته و شورای مرکزی به تصویب می‌رسد باید به شورای فقاهتی ارجاع داده شود تا پس از تایید به صورت قطعی اعلام شود.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي جبهه پايداري براي انتخابات آتي رياست‌جمهوري اظهار داشت: اعضای جبهه پایداری تاکنون کلید فعالیت‌های انتخاباتی را نزده‌اند اما با ورود مقام معظم رهبري به اين مقوله وارد بحث‌های نظری و مصداقی می‌شوند.

دبیر‌کل جبهه پایداری به برگزاري نشست‌های انتخاباتي جبهه پايداري اشاره و تصریح کرد: در نشست‌هایی که اعضای شورای مرکزی جبهه داشتند، اساسنامه به اتمام رسیده، ستادهای اجرایی و کمیته‌ها و اعضای آن شناخته، معرفی و انتخاب شدند و برخي از افراد نيز به عنوان مشاوران شورای مرکزی جبهه پایداری برگزیده شدند.

وی همچنین عنوان کرد: با اصرار اعضای شوراي مرکزي جبهه پايداري در شهرستان که مایل به اعلام علنی برنامه‌ها هستند، بعد از ایام عاشورا طی نشستي عمومی به اعلام برنامه‌های جبهه پایداری می‌پردازیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی افزود: با توجه به ساماندهی برنامه‌های انتخاباتی جبهه پایداری درصدد شناسایی افراد در شهرستان‌ها هستیم که این فعالیت‌ها بر طبق ضوابط و اساسنامه جبهه پایداری به طور جدي پيگيري مي‌شود.

وی اذعان داشت: به عنوان یکی از اعضای جبهه پایداری احساس موفقیت  در پیشرفت امور  جبهه دارم.

دبير کل جبهه پايداري اذعان داشت: تمامی مباحثی که در کمیته و شورای مرکزی به تصویب می‌رسد باید به شورای فقاهتی ارجاع داده شود تا پس از تایید به صورت قطعی اعلام شود.


*استقبال از کانديداهاي برنامه محور در جهت رفع مشکلات موجود

اين فعال سياسي با تاکید بر لزوم برنامه محوری در انتخابات  سال 92 اظهار داشت: بايد  برای گزینش فرد اصلح به سمت برنامه محوری پیش برویم لذا باید دید چه کسی طرح جدیدی برای اداره کشور در جهات مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی برای رفع مشکلات موجود ارائه می‌دهد.

حجت‌الاسلام آقاتهراني با تاکيد بر اين مهم که داشتن برنامه و ارائه طرح راهبردی و راهکارهای قابل اجرا مهم تر از شخص است، ولايت مداري را خصیصه‌اي دانست که گذشته از صلاحیت‌های شخصی، کاندیداها را از دیگری ممتاز می‌کند و ادامه داد: ولایت مدار بودن افراد در بحران‌ها و اختلاف سلیقه‌ها مشخص می‌شود که تا چه اندازه برای شخص  بحث ولایت حائز اهميت است.

*جبهه پايداري وارد مصاديق انتخاباتي نشده است
 
دبير‌کل جبهه پايداري در راستاي مشخصه فردي اصلح براي گزينه رياست جمهوري اظهار داشت: جبهه پایداری وارد مصاديق انتخاباتي نشده است اما نظر شخصی بنده اين است که نیروی کارآمد بسیاری وجود دارد اما فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید بتواند بهترین، کوتاه‌ترین راه‌حل‌ها را برای فرصت‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت داشته باشد تا بتواند امور مملکت را پیش برده و همچنین مواردی چون چشم‌انداز بیست ساله را نیز در نظر داشته باشد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار