نماینده مردم بويراحمد و دنا در مجلس با اشاره به واژگونی اتوبوس راهیان نور مطرح كرد

كمبود بودجه و تعويق در اجراي طرح‌هاي عمراني عامل افزايش تلفات در جاده‌هاي استان

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد كمبود اعتبارات لازم و تعويق در اجراي طرح‌هاي عمراني را مهمترين عامل افزايش تلفات در جاده‌هاي استان كهگيلويه و بويراحمد از جمله واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش‌اموزان دختر دانست.

غلام‌محمد زارعی نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش‌آموز دختر سیستانی گفت:‌ وضعیت جاده‌ها در استان کهکیلویه و بویراحمد نامناسب و همین عامل باعث واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: برای اصلاح جاده‌های استان سيستان و بلوچستان پروژه‌هایی آغاز شده و چون اعتبارات لازم در اختیار نیروها وجود ندارد بهره برداري از این طرح‌‌ها به تعویق می‌افتد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده در راه‌های مواصلاتی حوزه‌ انتخابیه‌اش اظهار داشت: بهارستان نمي‌تواند اقدام فوری براي اصلاح راه‌هاي پرتردد و  امنيت عبور و مرور وسايل نقليه  انجام دهد ولی ضروري است كه رانندگان کمی حساب شده‌تر و سنجیده‌تر عمل کنند.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی در این مناطق باید با تزریق هزینه‌های مناسب انجام شود و جاده‌ها هرچه سریعتر  از امكانات بهتري برخوردار شوند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اتوبوس ، واژگون ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار