خون بر شمشیر پیروز است

بر هیچکس پوشیده نیست حکومت معاویه یا بکار گیری همه حیله و فریبکاری و با استفاده از دادن وعده مقام و پول و بکار گیری تزویر توانست به نظر خودش چندی از مردان بزرگ و فرزندان خاندان پیامبر اسلام را از نظر فیزیکی شکست دهد اما ...

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ اجتماعی سیاسی و تحلیلی در جدیدترین نوشته خود آورد:

در شرایطی که شکست رژیم صهیونیستی در اشتفته گی فکری و از هم پاشیده شدن نظرات سران تروریست این رژیم خواب از چشمان انها توسط مقاومت در غزه گرفته شده است الان بدون هیچ گونه تلف کردن وقت نوبت اوردن فشارهای سنگین از سوی حزب الله و دولت و ارتش سوریه برای باز پس گرفتن سرزمین های اشغالی فرا رسیده است این زمان را نباید از دست داد.

این روزها در ممالک غربی و عربی که حکومت های بی ایمان به حقیقت عدالت و بستن چشم های خود بر حقایقی که در ان کشورها می گذرد مرا به یاد یزید و معاویه زمان های دور و نزدیک می اندازد

بر هیچکس پوشیده نیست حکومت معاویه یا بکار گیری همه حیله و فریبکاری و با استفاده از دادن وعده مقام و پول و بکار گیری تزویر توانست به نظر خودش چندی از مردان بزرگ و فرزندان خاندان پیامبر اسلام را از نظر فیزیکی شکست دهد اما این ظاهر ماجرا بود که جاهلان  به خاطر رسیدن و ماندن در قدرت و حکومت حتی فرزندان پیامبر اسلام را نیز فدا در برابر شمشیر های جهل و نادانان قرار میدهند و فکر می کنند با شهید کردن امام حسین و یاران با وفای وی می توانند به اهداف خود که جز قدرت و زور گفتن چیز دیگری برای چند زمانی نیست تا مدت زمانی به عیش و نوش بپردازند و اخرت خود را به این دنیای بی فا به فروشند و فکرکنند در این میان پیروز میدان هستند.

ما پیروان پیامبر اعظم و امامان شیعه و با الهام گرفتن از قران مجید هر ساله در ماه محرم برای ظلم وستمی که بر خاندان ال محمد در روز عاشورا رفته است عزاداری می کنیم و با پوشیدن لباس سیاه اشگ می ریزیم.

اما من شخصا معتقد هستم این اشگ ها نه تنها بر ظلم تاریخی که بر اولاد پیامبر اسلام در ماه محرم و روز عاشورا اتفاف افتاد جوانب مختلف دیگری نیز دارد که ما شاید هنوز نتوانیم ان جوانب را تحلیل کنیم.

من شخصا گرچه در امریکا به مدت سی سال زندگی میکنم هر روز که می گذرد با مسایل مختلفی روبرو می شوم که حقایق بیشتری در برابر چشمانم و حقیقتا در ته دلم اشکار می گردند.

من شخصا به مظلومیت امام حسین و یاران وی اشگ می ریزم ولی یک جنبه دیگر ریختن اشگ من به خاطر نادانی کسانی هست که هنوز این روزها به جای فهمیدن فلسفه عاشورا و قیام امام حسین و تسلیم نشدن ایشان در برابر ظلم  هنوز هم با اینکه با چشمان خود شاهد پیروزی خون بر شمشیر را مشاهده میکنند در جهل ونادانی بسر می برند من به حال ان افراد نیز اشگ می ریزیم و از خدا می خواهم انها را به راه راست هدایت کند.

ما همه از تشنه بودن امام و یاران وی در ده روز ماه محرم در صحرای کربلا مطلع هستیم اما سئوال فلسفی این است ایا امام حسین نمی توانست از خدا بخواهد رود فرات را بسوی خیمه های ایشان روانه سازد؟

انگونه که موسی رود نیل در مصر را از وسط از اب خالی کرد؟

ایا امام حسین اگر از خدا می خواست زمین خشک و بیابانی نینوا به دریایی تبدیل نمی گردید من به یقین می دانم اگر ایشان می خواست این چنین می شد ولی تشنه گی  امام و یارانش به خاطر شهادت بود نه به خاطر اب که اکثرا به این مسئله فکر نمی  کنیم.

اگر به بیان دیگری این مطلب را توضیح دهیم باید نوشت  اصل مسئله این بود که دربرابر ظلم وستم و ستم پذیری به هر قیمتی باید ایستاد

انچه تکلیف امام حسین از بدو تولد همان بود که وی تا اخرین لحظه زندگی به ان وفادار ماند و در نهایت به ارزوی خود رسید.

همه اگاهان و اکثریت مردم جهان امروزی می دانند این روزها در غرب فشار بر عدالخواهان و مخصوصا به مسلمانان واقعی عرصه تنگ تر شده است و زندگی در این کشورهای غربی که به نوعی توسط حکومت های استبدای یا به طریق حکومت های یزیدیان گذشته تبدیل شده است زندگی کردن در غزب برای افارد مانند من سخت است ولی ایا سخت از انچه در کربلا گذشت می باشد؟

به نظر من در هر نکته جهان هم یزیدیان هستند و هم حامیان حق و  حقیقت اما ما در کجای این اندیشه خودمان را می توانیم قرار بدهیم.

نمی خواهم فلسفه عاشورا ار در این نوشته از دیدگاه خودم تشریح کنم انچه تاریخ می گوید اینجانب در یک جمله که در تیتر این نوشته امده ایت موافق هستم که همیشه در هر نکته این جهان حقیقت و خون بر شمشیر ظلم پیروز بوده و در اینده نیز چنین خواهد شد.

یزدیان زمان گذشته که در برابر امام و یاران وی ایستادند و ماجرای تاریخی و همیشه به یاد ماندنی عاشورا  را به تصویر کشیدند  این روزها  صهیونیستها در  روزگارا ما چهره نمایی میکنند گویای روشن و اشکار این مسئله است.باید به واقعیت تلخی نیز اشاره کنم همان شامیانی که برای کشتن امام و یاران وی به صحرای کربلا امده بودند هوز بعد از سیزده قرن این روزها نیز حظور دارند نمونه ان را در هشت روز جنگ رژیم صهیونیستی  بر علیه بچه های مردم غزه را همه شاهد بودیم.

رژیم صهیو نیستی در حمله به لبنان 33 روز دوام اورد و بعد تسلیم شد و صلح را پذیرفت

رژیم صهیو نیستی همان یزدیان زمان امام حسین ع جنگ دیگری را در غزه در سالهای 2008- و 2009 میلادی اغاز کردند تا ریشه مقاومت در غزه را یکسره کنند همه مردم دنیا می دانند انچه رزیم صهیونیستی از نظر سلاح دارد کمتر کشوری توانایی رو در رویی با ان رژیم را دارد اما بار دیگر نتیجه به کجا انجامید؟

بعد از 22 روز بار دیگر با شرم ولی بدو درس گرفتن ولی  با ذلت از جنگ 33 روزه با قبول شکست به صلح دیگری تن داد و چهره خبیث خود را بار دیگر بر جهانیان نشان و اشکار کرد.

اما طبق علم روان شناسی ادم هائیکه برای رسیدن به قدرت و حکو مت به جز زور گویی از عقل و منطق نمی توانند استفاده کنند باردیگر نه روز پیش با ذهنیت خلاف واقعیت  عقلانی جنگی را با ترور ( شهید )یکی از انسان های حامی مقاومت را اغاز کرد و بار دیگر کربلایی در کربلای غزه و خون های بچه های زیادی را بر زمین کربلای غزه ریخت.

و اما این بار نیز نتیجه چه شد؟

این بار نتیجه بطور جدی ثابت کرد مقاومت امام حسین در برابر ظلم وستم پذیری اشکارا به همه روشن و ثابت شد که هیچ قدرتی در برابر قدرت ایمان و یک ملت متحد توانایی ان را ندارد که به پیروزی برسد.

شکست رژیم وحشی صفت سران حکومت جعلی که با اشغال سرزمین های مردم فلسطین توانایی ادامه حیات در ان سرزمین را  با جنگ افروزی و با کشتن مردم بی دفاع می داند این بار امید به ادامه حیات را  به یقین از دست داد.

تماشا کردن در رسانه های ایرانی و گاها جهانی از طریق انترنت نشان میدهد که این انسان نماها که واقعا شیطان هایی هستند که در شکل ادم ظاهر می شوند جز یک عده ادم های مغز پوسیده و دیوانه و بیمارهایی روانی هستند که از روی جهل و با چشمان پر از نفرت به خدا وپیامبران  خدا به جز کشتن بچه های مردم بی گناه تکلیلفی در برابر شیطان نداشته و می بایست هر از گاهی مردم جهان این شیطان ها را تماشا کنند تا به واقعیت عاشورای حسینی  بیشتر از پیش اگاه شوند که به یقین خون بر شمشیر پیروز است و انچه وعده اللهی بود در نه روز گذشته در کربلای غزه به یقین بر مردم جهان ثابت شد

درود و سلام  خدا بر کسانی که به مردم غزه همه نوع کمک کردند خدواند انها را از یاران اما حسین در کربلا به حساب بیاورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.