يك منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عناصر و مرتبطين بسيار مهم سفيد در پرونده مهدي هاشمي دستگير شده‌اند / پرونده مهدي وارد مراحل جديدي شد

يك منبع آگاه گفت: با دستگيري دو نفر از عناصر و مرتبطين حلقه‌هاي نزديك به مهدي هاشمي، پرونده وي وارد مراحل حساس و جديدي شده است.

يك منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با گذشت حدود دو ماه از دستگيري مهدي هاشمي، پرونده وي در ميان موج سازي‌هاي جديد روز به روز وارد مراحل جديدتري مي‌شود.

بنا بر اطلاعات عنوان شده از سوي اين منبع آگاه، در جديدترين برگه از پرونده مهدي هاشمي، عناصر مطلعي از مرتبطين حلقه اول با پرونده وي دستگير شده‌اند كه دستگيري آن‌ها كمك زيادي به رمز گشايي از پرونده مهدي ‌هاشمي مي‌كند.

اين منبع آگاه در ادامه عنوان كرد: عناصر دستگير شده كه از جمله آن‌ها (س.م.ب) و (ن.ا) هستند از عناصر و مرتبطين بسيار مهم سفيد و مطلع در پرونده مهدي هاشمي هستند كه دستگيري آن‌ها پرونده نامبرده را وارد مراحل جديدي كرده است.

اين منبع آگاه با اشاره به احتمال افزايش دستگيري‌ها عنوان كرد: علاوه بر موارد و دستگيري‌هاي صورت گرفته، احتمال اينكه افراد ديگري در رابطه با اين پرونده دستگير شوند لحظه به لحظه بيشتر مي‌شود.

وي در ادامه افزود: اين افراد اطلاعات بسيار مهم، حساس و جزئي از فعاليت‌هاي مهدي هاشمي دارند كه اعترافات آ‌ن‌ها مسائل پشت پرده پرونده مهدي هاشمي را رمز گشايي مي‌كند.

اين منبع آگاه در پايان اضافه كرد: با دستگيري‌هاي صورت گرفته، احتمال افزايش فشار به مسئولين پرونده و مسئولين قوه قضائيه وجود دارد و احتمالا از اين پس موانعي بر سر راه پرونده مهدي هاشمي ايجاد شود اما دستگاه قضايي طبق روال گذشته با قاطعيت با هرگونه فشار خارجي در خصوص پرونده مهدي هاشمي برخورد و هرگز از انجام وظايف خود عدول نخواهد كرد.

برچسب ها: مهدی ، هاشمی ، دستگیری ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
ملت ایران از قوه قضاییه اقتدار میخواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
باید زودتر از اینها این گروه خبیث دستگیر میشدن!! باید همه اونهایی که سرمایه های کشور رو به بهانه حمایت از فتنه و منفعت خودشون خرج کردن دستگیر کنن و به جرمشون رسیدگی بشه هر چه زودتر!
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۱:۳۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
بالاخره یکی پیدا شد این آدم متکبر رو به زمین بکشه و خیانت هاش به نظام و اسلام رو زیر سبیلی رد نکنه. از تمامی سربازان امام زمان خواهش دارم با ادامه روند تحقیقی خود مانع از ضربه زدن این گونه زبیر زاده ها به نظام اسلامی مان باشند
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
ملت ایران تا آخر پشت قوه قضاییه می مانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
حالا این دستگیری چه ربطی به هاشمی داشته که سفرش را به کرمان لغو کرده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
گفته میشود بعد از هر دستگیری مهدی هاشمی با پدرش به هر بهانه ای ملاقات میکند اون دفعه که بردنش بیمارستان ایندفعه خودش رفت در زندان ملاقات دفعه دیگه احتمالا کلا خانواده اعتصاب غذا میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حمید115
۱۹:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
بخاطر این دستگیری های مهم بوده که هاشمی سفرش را به کرمان لغو کرده ؟ مگر اینها چه اطلاعاتی دارند ؟؟
آخرین اخبار