يك كارشناس سياست خارجي گفت: رژیم صهیونیستی بايد از شكست خفت بار خود در جنگ 8 روزه عليه مردم بي‌دفاع غزه درس بگيرد چراكه پيروزي نيروهاي مقاومت در اين نبرد نشان داد كه پايه‌هاي اين رژيم تا چه اندازه سست و لرزان است.

حسن هاني‌زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيروزي مردم غزه در برابر تجاوزات رژيم غاصب صهيونيستي گفت: رژیم صهیونیستی بايد از شكست خفت بار خود در جنگ 8 روزه عليه مردم بي‌دفاع غزه درس بگيرد چراكه پيروزي نيروهاي مقاومت در اين نبرد نشان داد كه پايه‌هاي اين رژيم تا چه اندازه سست و لرزان است.

وي در ادامه با اشاره به موشك باران سرزمين‌هاي اشغالي توسط نيروهاي مقاومت افزود: در تجاوزات گذشته شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی سعی می‌کرد حضور نظامی پررنگی در منطقه داشته باشد، اما امروز می‌بینیم که شرایط‌ آنچنان تغییر کرده که این رژیم از ترس موشک‌های حماس به پناه‌گاه‌های خود حجوم می‌برند.

هاني‌زاده با بيان اينكه این جنگ باعث ایجاد شکل‌گیری معادلات و بازیگران جدید در منطقه شده،تصريح كرد: پیروزی غزه در جنگ 8 روزه با رژیم صهیونیستی باعث شکل‌گیری معادلات جدید بین‌المللی شده و افزایش وجهه جبهه مقاومت اسلامی در جهان و نقش امت اسلامی در مسئله فلسطین را دوباره پررنگ کرده است.

اين كارشناس سياست خارجي خاطر نشان كرد: رژیم‌صهیونیستی امروز بسيار در حاشيه قرار گرفته، چراكه اين رژيم امروز با جبهه‌های متعدد مقاومت در منطقه روبرو بوده و یک خطر راهبردی از سوی جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و مقاومت در فلسطین وهمچنین انقلاب‌های عربی مواجه شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: غزه ، پیروزی ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار