حجت الاسلام شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح قانون انتخابات را نمي‌توان متعلق به يک طيف سياسي دانست

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: ضرورت اصلاح قانون انتخابات يکي از موضوعات مهمي بوده است که مقام معظم رهبري نيز بر آن تاکيد دارد از اين رو نمي‌توان آن را متعلق به يک طيف يا گروه سياسي خاص دانست.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: اصلاح قانون انتخابات که در حال حاضر کليات آن در مجلس شوراي اسلامي مطرح است به دور از هر گرايش سياسي است.

وي افزود: با توجه به برخي از مواد مندرج در قانون انتخابات همچون سن، ضرورت ايجاب مي‌کند اين قانون در برخي از بندها تغييراتي را داشته باشد زيرا اين موضوع هم به نفع دستگاه‌هاي برگزار کننده انتخابات خواهد بود و هم از ورود چهره‌هاي فاقد صلاحيت به انتخابات جلوگيري خواهد کرد.

حجت‌الاسلام شجوني تصريح کرد: ضرورت اصلاح قانون انتخابات يکي از موضوعات مهمي بوده است که مقام معظم رهبري نيز بر آن تاکيد دارد از اين رو نمي‌توان آن را متعلق به يک طيف يا گروه سياسي خاص دانست.

لازم به ذکر است که طرح اصلاح قانون انتخابات از جمله مواردي بوده است که در هر دوره مجلس از سوي نمايندگان مطرح شده است از اين رو همزمان با شروع مجلس نهم نيز دوباره اين طرح از سوي تعدادي از نمايندگان مطرح شده است و در حال حاضر بررسي کليات آن در دستور کار مجلس قرار دارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اصلاح ، انتخابات ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار