خودرو محبوب مفسدان اقتصادي + عکس

در بازداشت هاي مربوط به برخي مفسدان اقتصادي ، يكي از نكات مشترك وجود خودروهاي لوكس علي الخصوص پورشه در پاركينگ هاي آنان بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ بعد از خبرساز شدن واردات ماشين هاي لوكس به كشور كه انتقادهاي بسياري را به همراه داشت ،در دستگيري برخي مفسدان اقتصادي ، وجود خودرو پورشه و برخي خودرهاي لوكس كمياب در پاركينگ هاي آنان يكي از نكات مشترك اين دستگيري ها بوده است .
بر اساس اين گزارش گرايش روز افزون به تجمل گرايي معضلي است كه اين روزها زنگ اخطار را براي مسئولين به صدا درآورده و متاسفانه عدم توجه به كسب روزي حلال نيز مزيت بر علت شده تا برخي ها با استفاده از هر شيوه اي بدنبال انباشت ثروت باشند.
در اين بين برخي ها بعد از كسب سودهاي سرشار نامتعارف كه زحمت زيادي هم براي آن نكشيده اند ، با خريد اين خودروها و گشت و گذار در خيابان هاي شهر بدنبال كسب شهرت و فخر فروشي به مردم هستند.
 

اين در حالي است كه در گوشه ديگر اين شهر افرادي هم كه تا ديروز اميد داشتند كه با يك وام 7 ميليوني يك خودرو بخرند با افزايش قيمت ها ديگر دستيابي به اين آرزوي كاري بس مشكل شده است .
 
 

 
نكته اي را كه بايد به آن توجه كرد اينست كه گزارش حاضر نافي كسب درآمد حلال و ايجاد امنيت اقتصادي براشخاصي كه صادقانه براي حل مشكلات اقتصادي كشور تلاش مي كنند نيست‌، اما وجود بيش از نيمي از پورشه هاي موجود در خاورميانه در ايران و دستگيري هاي اخير،نشان دهنده آنست كه كسانيكه براحتي و با استفاده از برخي رانت هاي اطلاعاتي يك شبه به جرگه مرفهان بي درد پيوسته اند ، در حال پورشه سواري نگاهي هم به چشمان پر از حسرت كودك فال فروش سر چهارراه بياندازند و به عاقبت كار خود بيانديشند.
 

برچسب ها: خودرو ، مفسدان ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار