خضری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استيضاح وزير آموزش را به جد پيگيري مي‌كنيم/ جمع‌آوري بيش از 30 امضا براي طرح استيضاح

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت گفت:طرح سوال با یک امضا هم انجام می‌شود لذا من از خود مطمئن هستم و تا به نتیجه رساندن آن موضوع را پیگیری می کنم.

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی ساده نمی‌تواند خسارت‌های ناشی از این حادثه را جبران کند، گفت: بی‌توجهی به مدارس قابل قبول نیست، اکنون 150 هزار مدرسه از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که براساس سند ملی ساختمان در ماده 17 تاکید شده است در اماکن عمومی مانند مدارس نباید از بخاری نفتی و گازی استفاده شود.

وی در ادامه افزود: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش روز يكشنبه (19 آذرماه) با 12 امضا کلید خورد و تاکنون بیش از 30 نفر از نمایندگان امضاي خود را براي استيضاح حاجي بابايي ثبت كرده‌اند و  چنانكه این طرح در صحن علنی قرائت شود، تعداد امضا کنندگان به بیش از 70 نفر نیز خواهد رسيد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت با بیان این که استیضاح وزیر نيز در جلسه دیروز مجلس مطرح شد، تصریح کرد: اگر نمایندگان پای استیضاح و امضا خود بایستند و ثابت قدم باشند، می‌توان بحث استیضاح را مطرح کرد.

وی در پایان با بیان این که طرح سوال عملی‌تر از استیضاح است، افزود: طرح سوال با یک امضا هم انجام می‌شود لذا من از خود مطمئن هستم و تا به نتیجه رساندن آن موضوع را پیگیری می کنم.

گفتني است؛ اين نماينده پيرانشهر از تشکيل کميته سه نفره با حکم رئيس مجلس‌ براي پيگيري وضعيت درمان حادثه ديده‌ها خبر داده است.

انتهاي پيام/


برچسب ها: استیضاح ، سوال ، نتیجه ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار