کرمانشاه

اعطای جوایز حقوق بشری به فعالین این عرصه

سخنگوی کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استانهای کرمانشاه و ایلام از اعطای جوایز حقوق بشری به فعالین این عرصه توسط این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید محمد اکبری ، در این خصوص اظهار داشت: کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استانهای کرمانشاه و ایلام به کسانی که فعالیت­های حقوق بشری انجام داده باشند بر مبنای آیین­نامه ی ارزشیابی جوایزی اعطا خواهد کرد که برترین آن تندیس مهر است.

وی افزود: این کمیسیون کوشش­های اشخاص را بررسی و با توجه به امتیازاتی که در آیین­نامه­ ی ارزشیابی برای فعالیت­ها لحاظ شده است به آنها نمره و امتیاز می­دهد و با توجه به امتیازات کسب شده، لوح یا تندیس مربوطه پیشکش خواهد شد که عبارتند از؛ لوح­های سپاسِ «دوست»، «کوشا»، «یار»، «رهنما» و برترین آن «تندیس مهر».

این وکیل پایه یک دادگستری، گفت: انجام کار فوق به منظور ارج نهادن به تلاش­های حقوق بشری است که در سال 1391 برای نخستین بار صورت می­پذیرد و برای آینده تثبیت خواهد شد.

اکبری اظهار داشت: این کمیسیون در این کار هیچ عاملی جز کار و کوشش حقوق بشری را لحاظ نخواهد کرد و بی­گمان با توجه به چگونگی انجام کار که در کمال عدالت و بی­طرفی صورت خواهد گرفت، الواح یا تندیس مورد نظر دارای اعتبار جهانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امید این است که بتوانیم در این کار خود فراتر از مرزها عمل کرده و سراسر جهان را در نظر داشته باشیم و اکنون به عنوان نخستین گام به منظور ارج نهادن به تلاش­های مردم حوزه­ی کانون وکلای کرمانشاه و ایلام و تشویق آنها و نیز انجام همین کار در سطح کشور به این امر مبادرت کرده ایم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، جوایز ، بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.