نماينده مردم کرمان در نطق پيش از دستور:

انتظار مردم توسعه کشور به دور از هر نوع جنجال سياسي است/ دولت سريعتر لايحه بودجه را تقديم مجلس کند

عضو کميسيون کشاورزي مجلس گفت: انتظار بر حق مردم از مسئولين جمهوري اسلامي اين است که بدور از جنجال و بازي‌هاي سياسي درصدد توسعه کشور باشند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمدرضا اميري کهنوج نماينده مردم کرمان، کهنوج، منوجان و رودبار جنوب در صحن علني امروز (يکشنبه  سوم ديماه) در نطق ميان دستور خود اظهار داشت: انبيا و پيروان راستين آنها پيوسته مردم را به مهرباني و همزيستي مسالمت آميز توصيه کردند اما امروز بسياري از افراد که خود را پيروان انبيا مي‌دانند مخالف آموزه‌هاي الهي حرکت مي‌کنند که از نمونه‌هاي آن مي‌توان جنايات صورت گرفته در ميانمار، فلسطين و بحرين را برشمرد.
وي با اشاره به توصيه انبيا الهي در راستاي رسيدگي به امور محرومين افزود: انتظار بر حق مردم از مسئولين جمهوري اسلامي اين است که بدور از جنجال و بازي‌هاي سياسي درصدد توسعه کشور باشند، خصوصا کساني که با شعار اصولگرايي، رهروان ولايت که به مردم خدمت مي‌کنند بايد به اين امر جامه عمل بپوشاند.

عضو کميسيون کشاورزي تصريح کرد: بايد براي اجراي عدالت در جامعه از هيچ کوششي دريغ نورزيم و اگر مردم احساس کنند که مسئولين نظام در رفتارهاي خود شاخص‌هاي اصلي عدالت را در نظر دارند هيچ گاه احساس نگراني نخواهند داشت.

وي ادامه داد: مردم از نگاه‌هاي تبعيض آميز به خودشان و مناطق سکونت خود احساس نگراني مي‌کنند در اين راستا بايد دولت و مسئولين در امر تقديم لايحه بودجه به همه مردم و خصوصا محرومين جامعه دقت کنند و هرچه سريعتر لايحه بودجه را تقديم مجلس کند.

نماينده مردم کرمان خاطر نشان کرد: علي رغم تمام تلاش‌هاي دولت در رفع محروميت در کشور متاسفانه با وجود ظرفيت و پتانسيل‌هاي موجود شاهد محروميت در جنوب کرمان و شهرستان‌هاي اين استان هستيم.

وي با اشاره به مشکلات حوزه انتخابيه خود مطرح کرد: کشاورزان که 85 درصد جمعيت منطقه را در حوزه انتخابيه اين جانب تشکيل مي‌دهند شبانه‌روز براي توليدمحصولات کشاورزي تلاش مي‌کنند اما به دليل نبود بازار مناسب مجبور به فروش محصولات خود با ضرر و زيان چشمگيري هستند.

اميري کهنوج عنوان کرد: ايجاد راه‌هاي روستايي، تجهيز بيمارستان منوجان، تشکيل بيمارستان‌ها در شهرستان فارياب، به کارگيري نيروهاي کارآمد و تحصيل کرده، تکميل نيروگاه صد مگاواتي کهنوج، تاسيس مراکز علمي مي‌تواند موجبات رضايتمندي مردم را در اين مناطق فراهم آورد.

نماينده مجلس نهم در پايان خاطر نشان کرد: از دولت به دليل افزايش يک نماينده در مجلس از حوزه انتخابيه اينجانب تقدير و تشکر مي‌کنم و همچنين درخواست دارم تا رفع کامل محروميت در اين مناطق دولت با قدرت به فعاليت خود ادامه دهد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بودجه ، دولت ، مردم ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار