نيما شاهرخ شاهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"ميلياردر" سالها در ذهن مخاطب باقي مي‌ماند / "تيرداد" به فكر عكاسي است +تصاوير

"ميلياردر" با توجه به حضور پيشكسوتان و جوانان و با پرداخت به طنزي به دور از لودگي، سالها در ذهن مخاطب مي ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ چندي است كه مخاطبان سه سريال به نام هاي"مرد نقره‌اي"‌، "دختران حوا" و "ميلياردر" به ترتيب از شبكه‌هاي سه،تهران و يك سيما را با بازي "نيما شاهرخ شاهي" شاهد هستند.
نيما شاهرخ شاهي كه متولد 1360 است. او با فيلم‌هاي سينمايي "مكس" به كارگرداني سامان مقدم، "پارك وي" فريدون جيراني و "دايره زنگي" به كارگرداني پريسا بخت آور در عرصه سينما خود را ثابت كرد.
به بهانه حضور پررنگ اين بازيگر در مجموعه تلويزيوني "ميلياردر" پاي گفتگويي با او نشستيم كه بخشي از آن را در زير مي‌خوانيد:




*آقاي "شاهرخ شاهي" از حضور در مجموعه "ميلياردر" بگوييد؟

 سريال "ميلياردر" قبل از كارگرداني "عليرضااميني" با "مسعود كرامتي" و به تهيه كنندگي "رامين عباسي زاده" كليد خورد كه بنا به دلايلي آن تيم كنار رفت و كار با 2 ماه تأخير با تيم جديد آغاز شد.
 
*پس شما با يك پيش توليد خيلي سريع كار را شروع كرديد؟

بله؛ تيم جديد به دليل 2 ماه عقب افتادگي مجبور شدند با يك فشردگي خاص كار را با فيلمنامه اي متفاوت و كارگرداني ديگر شروع كند.
 



*"ميلياردر" طنز موقعيت است، نظر شما نسبت به ساخت اين مجموعه چيست؟

 "ميلياردر" طنزي است كه با لودگي همراه نبوده و با توجه به فيلمنامه خاص خود همه بازيگران در جاي خود قرار گرفته اند كه اين مسئله خود اتفاق بزرگي است و من زماني كه اولين قسمت را ديدم متوجه شدم اتفاق خوبي براي همه بازيگران اين مجموعه افتاده است.
 
*منظور شما از اتفاق خوب چيست و ما يا شما چه چيزي را بايد به فال نيك بگيريم؟

در اين مجموعه بازيگران پيشكسوت در كنار جوانان كم تجربه حضور بهم رساندندو در كنار كسب تجربه در فضاي "ميلياردر" همه ما توانستيم با خوبي و با توجه به فشردگي كار دور هم جمع شده و بازي قابل توجهي را ارائه دهيم.


 
** چهره هاي زياد در ميلياردر حضور دارند

 
*پس شما معتقد هستيد كه "ميلياردر" در پايان هنرمندان قابل توجهي را به جامعه معرفي مي‌كند؟

 بله؛ چهره هايي وارد اين كار شدند كه همگي حرف‌هايي را براي گفتن دارند و به نظر من اين اتفاق بزرگي براي بازيگران و مخاطبان است.
 
* از "تيرداد" براي ما بگوييد و اينكه چرا اينقدر در اين خانواده بي تفاوت به مي رسد؟

 "تيرداد" پسر عكاسي است كه خيلي به اتفاقات افتاده در خانواده كاري ندارد و مي خواهد در رشته عكاسي خود به موفقيتهايي دست يابد.
 



*آيا شما اولين قسمت را تماشا كرديد؟

 بله، شروع بسيار خوبي داشت و ديدن اين سريال را حتماً ادامه مي دهم و معتقدم "ميلياردر" جزء يكي از ماندگارترين سريالهاي تلويزيوني خواهد شد و نام و محتواي آن سالها در ذهن مخاطب باقي خواهد ماند.
 
*"ميلياردر" با بياني طنز گونه و متفاوت باند بازي و يا پارتي بازي را در جامعه به تصوير مي كشد، نوع اين طنز و پرداخت آن از نظر شما چگونه بود؟

پارتي بازي در همه جاي دنيا و در هر كاري وجود دارد و شيوه بيان آن در "ميلياردر" به صورت طنز موقعيت است و به عقيده من نگاه "ميلياردر" به مقوله پارتي بازي در اين مجموعه بسيار خاص و قابل تأمل است.  
 
**عليرضا اميني موفق عمل كرد
 
* آيا با تيم "عليرضا اميني" نيز مثل "سهيلي زاده" راحت بوديد يا خير؟

 من با هر دو تيم راحت بودم با تيم "سهيلي زاده" مدتها بود كه با هم كار كرديم و از بودن در كنار يكديگرلذت برديم و اين اتفاق نيز در مجموعه "ميلياردر" هم افتاد و من با  شربفي نيا در گذشته چندين كار انجام داده بودم و در اين مجموعه با چند نفري هم كار نكرده ام كه در مجموع مانند تيم "دختران حوا" به خوبي در كنار يكديگر بازي كرديم و با توجه به فيلمنامه روان و معرفي شخصيت ها در قسمت اول و پيشروي خوب داستان، معتقدم "ميلياردر" و عوامل آن تا سالها در ذهن مخاطبان باقي خواهند ماند. 

*با وجود پخش 3 اثر همزمان روي آنتن شما نشان داديد، توانايي خاصي در بازي نقشهاي به اصطلاح منفي داريد، آيا از اين بابت خوشحال هستيد؟


بله؛ همزمان 3 مجموعه از من در 3 شبكه در حال پخش است ولي اصولاً من شخصيت منفي نيستم، ولي توانايي بازي چندين مدل از شخصيت هاي منفي را دارم و معتقدم يك بازيگر مدعي بايد از خود نقشهاي متفاوت برجا بگذارد.
 
**از روند تبليغ ناراضي ام
 
*طبق شنيده ها شما از روند تبليغ "ميلياردر" راضي نبوديد، چرا؟

با توجه به زحمت تيم سازنده "ميلياردر" و بازيگران، تبليغ قابل توجهي در اين خصوص انجام نشد و من از اين بابت خيلي متأسفم چرا كه "ميلياردر" جزء يكي از ماندگارترين مجموعه هاي تلويزيوني خواهد شد.
 
*آقاي "شاهرخ شاهي" چه پيشنهادي براي مخاطبان خود داريد؟

"ميلياردر" با توجه به فيلمنامه روان توانست در همان قسمت اول كه شخصيت ها را معرفي مي كند، داستان را نيز به خوبي شروع كند و من به مخاطبان پيشنهاد مي كنم كه تماشاي اين مجموعه را از دست ندهند.

گفتگو از : الهه عليزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.