حجت‌الاسلام گواهي عنوان کرد

ضرورت شناخت اهداف کانديداهاي انتخابات/ بي‌دقتي را کنار بگذاريم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي ايران در طول سي سال انقلاب همواره به دشمنان نشان داده که توان ايستادگي در مقابل هرگونه توطئه‌اي را دارد، گفت: بايد کساني که قصد حضور در انتخابات را دارند بشناسيم و ببينيم که با چه اميالي خواستار حضور در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمين عبدالعلي گواهي در گردهمايي اصناف و بازاريان تهران که صبح امروز (دوشنبه) در مسجد امام خميني (ره) بازار برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند ايران وديعه‌اي الهي بود که نمي‌توانيم به آساني از کنار آن بگذريم انقلابي که فرستاده الهي بود و امام (ره) مامور نشر آن بوده که در اين نبايد هيچ ترديدي کنيم.

وي افزود: در عمليات کربلاي 5 که با حمايت و سخنان امام (ره) توانستيم به پيروزي‌هاي مهمي دست يابيم؛ همه زشتي‌ها و خصومت‌ها در اين جامعه توسط امام (ره) شستشو و در نتيجه توانستيم به يک انقلاب بزرگ دست يابيم.

حجت الاسلام والمسلمين گواهي با اشاره به کاربردهاي انقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي با تمام سختي‌هايي که انجام شد منجر به پي بردن دشمن به عظمت انقلاب شد و دشمن مفهوم عظمت پيروزي ايران را درک کرد اما ما بايد در مقابله با دشمنان مقاوم‌تر باشيم.

وي ادامه داد: دشمنان جمهوري اسلامي ايران بعد از آنکه عظمت انقلاب را فهميدند در نتيجه به ترور و از بين بردن شخصيت‌هاي برجسته‌اي همچون شهيد مطهري روي آوردند.

حجت الاسلام والمسلمين گواهي تصريح کرد: بعد از ترور شخصيت‌هاي برجسته جمهوري اسلامي ايران دشمنان با دامن زدن اختلافات قومي همچون جريان‌هاي ترکمن صحرا، سيستان و بلوچستان سعي در به انحراف کشاندن انقلاب اسلامي داشتند.

نماينده ولي فقيه با اشاره به هشت سال جنگ تحميلي اظهار داشت: جنگ تحميلي عليه ايران يک جنگ خانمان سوز بود و کشوري که از ايران در اين جنگ حمايت کرد سوريه بود لذا آنها کمک‌هاي شاياني به ما داشتند پس وظيفه ماست که امروزه به اين کشور اداي دين کنيم.

وي در ادامه افزود: سه مسئله سنگين در سه دهه انقلاب پيش آمد که از هشت سال دفاع مقدس اگر کاربرد آن بيشتر نبود کمتر نيز نبود.

حجت الاسلام والمسلمين گواهي با تاکيد بر اينکه در دفاع مقدس تمام انقلابي‌ها شرکت داشتند، تصريح کرد: در جريان دفاع مقدس همه نيروها يا به صورت خدمت سربازي و يا داوطلبانه شرکت مي‌کردند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران همچنين با اشاره به توطئه‌هاي شومي که دشمنان پس از انقلاب عليه ايران داشتند، تصريح کرد: جريان هشت ساله دفاع مقدس در نهايت به نفع ايران تمام شد و عزت آن در جهان قابل مشاهده است.

حجت الاسلام والمسلمين گواهي تاکيد کرد: يکي ديگر از توطئه‌هاي شوم دشمنان انقلاب اسلامي جريان منتظري بود که امام خميني (ره) با درايت خود آن را حل و فصل کردند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران به فتنه سال 88 به عنوان يک بحران بزرگ اشاره کرد و ادامه داد: اين فتنه هشت ماهه از هشت سال دفاع مقدس نيز بدتر نبود اما ما برخي افراد که در جريان 8 سال دفاع مقس حضور داشتند در جريان فتنه همراه با فتنه‌گران بودند.

حجت الاسلام والمسلمين گواهي به حمايت و پشتيباني مردم در حماسه 9 دي اشاره کرد و اظهار داشت: اگر در دوره آينده انتخابات هوشيار باشيم و بي‌دقتي را کنار بگذاريم دچار مشکل نخواهيم شد بنابراين بايد کساني که قصد حضور در انتخابات را دارند بشناسيم و ببينيم که با چه اميالي خواستار حضور در انتخابات هستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: توطئه ، دشمنان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار